Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Dan Sin 1990 VW GOLF II - NY BIL DENNE GANGEN :P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det mulig å sette servo på alle golf 2`?

Hvor fikk du tak i G60 Plastikken?

ja, det er mulig med servo på alle golf 2...

plastikken jeg har kjøpte jeg på autospar.no... dyre saker.. og heter GTI og ikke G-60 faktisk.. da G-60 plastikken er litt breiere foran en det GTI plasten er..

må vel gå til innkjøp av fremre buer igjen snart. da jeg har senka litt for mye og filer bort plasten som er der... må ha noe som er breiere.. så jeg kan gå enda lavere ;)

Mvh

Dan

Lenke til kommentar

plastikken jeg har kjøpte jeg på autospar.no... dyre saker.. og heter GTI og ikke G-60 faktisk.. da G-60 plastikken er litt breiere foran en det GTI plasten er..

må vel gå til innkjøp av fremre buer igjen snart. da jeg har senka litt for mye og filer bort plasten som er der... må ha noe som er breiere.. så jeg kan gå enda lavere ;)

Mvh

Dan

4982546[/snapback]

trodde gti plasten bare var hjulbue "lister" uten kanalskjørt og at g60 plastikken var den eneste som bygde ut skjermene og hadde kanalskjørt

Lenke til kommentar

Mvh

Dan

4982546[/snapback]

trodde gti plasten bare var hjulbue "lister" uten kanalskjørt og at g60 plastikken var den eneste som bygde ut skjermene og hadde kanalskjørt

5017755[/snapback]

Jeg finne GTI plasten..

Eksteriør -> Hjulbuebreddere -> Golf II

De som er der, ser veldig orginale ut. Og ikke så dyre som du ga utrykk for i posten din.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...
detta var en sinnsyk bra ide egentli.... kult og friske opp de kjedelige instrumentene i mk2en, hvor fikk du tak i utstyret du trengte for og få til detta??

5603148[/snapback]

Dette står i en post over

får hive nedi denna motoren nå snart gutt! :)

5753488[/snapback]

jarra henriksen.. skal gjørra det snart! blir varmt i været nå så! og at jeg får Datainnsprutet mitt så!

Men i mellomtiden legger jeg ned denne tråden! :) så den kan slettes/sperres!

jeg vil iallefall ikke poste noe mer i den for å si det sånn!... iallfall ikke prosjekt updates

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...