exs Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Har du servo? hvis det var meg du sikta til så ja jeg har servo og også orginalt el recaro og kjørekomp og noen andre gosaker Endret 30. september 2005 av exs Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Har du servo? og hvis det er meg du mener så ja.. har det ja.. åssen det? Lenke til kommentar
mats116 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Er det mulig å sette servo på alle golf 2`? Hvor fikk du tak i G60 Plastikken? Endret 8. oktober 2005 av mats116 Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Er det mulig å sette servo på alle golf 2`? Hvor fikk du tak i G60 Plastikken? ja, det er mulig med servo på alle golf 2... plastikken jeg har kjøpte jeg på autospar.no... dyre saker.. og heter GTI og ikke G-60 faktisk.. da G-60 plastikken er litt breiere foran en det GTI plasten er.. må vel gå til innkjøp av fremre buer igjen snart. da jeg har senka litt for mye og filer bort plasten som er der... må ha noe som er breiere.. så jeg kan gå enda lavere Mvh Dan Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Noen bilder jeg tok idag av bilen din.. Endret 17. oktober 2005 av Marvil Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 nice!... selvom bildene ikke dukker opp da Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 nice!... selvom bildene ikke dukker opp da 5017460[/snapback] Slik da. Omorganiserte galleriet mitt, så noen av bildene fikk endra directory.. Lenke til kommentar
exs Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Er det mulig å sette servo på alle golf 2`? Hvor fikk du tak i G60 Plastikken? ja, det er mulig med servo på alle golf 2... plastikken jeg har kjøpte jeg på autospar.no... dyre saker.. og heter GTI og ikke G-60 faktisk.. da G-60 plastikken er litt breiere foran en det GTI plasten er.. må vel gå til innkjøp av fremre buer igjen snart. da jeg har senka litt for mye og filer bort plasten som er der... må ha noe som er breiere.. så jeg kan gå enda lavere Mvh Dan 4982546[/snapback] trodde gti plasten bare var hjulbue "lister" uten kanalskjørt og at g60 plastikken var den eneste som bygde ut skjermene og hadde kanalskjørt Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Har enda mer bilder av bilen din jeg.. Link til galleri.. Det var kaldt, men morro.. Lenke til kommentar
mats116 Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Er det mulig å sette servo på alle golf 2`? Hvor fikk du tak i G60 Plastikken? ja, det er mulig med servo på alle golf 2... plastikken jeg har kjøpte jeg på autospar.no... dyre saker.. og heter GTI og ikke G-60 faktisk.. da G-60 plastikken er litt breiere foran en det GTI plasten er.. må vel gå til innkjøp av fremre buer igjen snart. da jeg har senka litt for mye og filer bort plasten som er der... må ha noe som er breiere.. så jeg kan gå enda lavere Mvh Dan 4982546[/snapback] trodde gti plasten bare var hjulbue "lister" uten kanalskjørt og at g60 plastikken var den eneste som bygde ut skjermene og hadde kanalskjørt 5017755[/snapback] Jeg finne GTI plasten.. Eksteriør -> Hjulbuebreddere -> Golf II De som er der, ser veldig orginale ut. Og ikke så dyre som du ga utrykk for i posten din. Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 Ring dem ellerl gå online... haha.. dell reklama.. teit.. uansett.. de har dem ikke i "butikken" siden dette er bestillingsvare.. og tar ca 2mnd å få det produsert og levert... Lenke til kommentar
mats116 Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Såpass.. Dumt at det ikke finnes no kjøp og salg på detta forumet. Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Endret 6. februar 2006 av Dan Stamnes Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Stilige greier.. Du får legge ut litt om hva det er.. Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Tjah.. UV-dioder og UV-reaktiv lakk på nålene! blir helt sykt å se på Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Stiligt var det vertfall Lenke til kommentar
exs Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 detta var en sinnsyk bra ide egentli.... kult og friske opp de kjedelige instrumentene i mk2en, hvor fikk du tak i utstyret du trengte for og få til detta?? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 får hive nedi denna motoren nå snart gutt! Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 detta var en sinnsyk bra ide egentli.... kult og friske opp de kjedelige instrumentene i mk2en, hvor fikk du tak i utstyret du trengte for og få til detta?? 5603148[/snapback] Dette står i en post over får hive nedi denna motoren nå snart gutt! 5753488[/snapback] jarra henriksen.. skal gjørra det snart! blir varmt i været nå så! og at jeg får Datainnsprutet mitt så! Men i mellomtiden legger jeg ned denne tråden! så den kan slettes/sperres! jeg vil iallefall ikke poste noe mer i den for å si det sånn!... iallfall ikke prosjekt updates Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå