Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Dan Sin 1990 VW GOLF II - NY BIL DENNE GANGEN :P

Anbefalte innlegg

er ikke så mye sota det der men, litt "tona" bare.. men er slik CD-CARDIC film ja! slik man limer på innsiden, men skal ta det av igjen, sette den inn til proffsot =)

edit:

Kan vel nevne det at du tar 2spiseskjeer med salo for hver halvliter med vann du bruker (det blir bra da) .. og heftig bruk av hårføner på de stedene der du får renne striper! da blir det bra! gjorde det jeg, og da kan ruta være hvor krummet den vil (da varmen gjør at filmen trekker seg sammen og blir perfekt)

Endret av Dan Stamnes
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...
Flott bil Dan :thumbup:

Ser veldig gjennomført ut, eneste er at du kanskje skulle vurdert klarglass blinkers i fangern? eventuellt sort eller hvite.

Og en motorvask skader ikke, :p ikke det at jeg har så mye jeg skulle ha sagt...hehe.

Du får ca.104hk med chip, forutsatt at resten av motoren er i god stand.

Med grenrør og effektanl. litt mer.

Er vel katt på din?

btw. ta salg en annen plass. Slikt er dessverre ikke tillatt på forumet.

p.s golf 2 kan IKKE chippes :thumbup:

Lenke til kommentar

Kommer an på motortypen det, vettu.

Monojet og digifant kan chippes. :thumbup:

ja det har du egentli helt rett i..var nok litt for kjapp der :yes: ... men da er jo systemet bytta ut fra det orginale kjetronik (drite)unntatt g60en.... men hvilkene mk2er er det som kommer med monojet da??

Endret av exs
Lenke til kommentar

ja det har du egentli helt rett i..var nok litt for kjapp der :yes: ... men da er jo systemet bytta ut fra det orginale kjetronik (drite)unntatt g60en.... men hvilkene mk2er er det som kommer med monojet da??

alle f.o.m 89 som ikke her GTI etc...

er simpel innsprut... pga katalysator så må man ha innsprut på en eller annen finurlig måte..

men samma det.. blir 16 ventiler i stedet for meg ;) så da kan monojet'n ryke og reise så langt det vil for min del

Lenke til kommentar

alle f.o.m 89 som ikke her GTI etc...

er simpel innsprut... pga katalysator så må man ha innsprut på en eller annen finurlig måte..

men samma det.. blir 16 ventiler i stedet for meg ;) så da kan monojet'n ryke og reise så langt det vil for min del

da får du jo desverre kjetroniken på kjøpet da....men men... er uansett den beste motoren i mine øyne :thumbup: har en orginal gti16v "pl" wolfsburg edition sjøl som jeg var LANGT inni tyskland og henta.... men den var verd turen...er ikke så mange av den utgaven på veiene her

Lenke til kommentar
Wolfsburg Edt er vel greie de. Går en her på Gjøvik til tider (Sveits-import om jeg ikke husker feil)..

@Dan Stamnes: Blir bra med 16V. Lykke til.. :)

Leste forresten at du ble stoppa her om dagen også.. :p

er en 16v KR jeg skal ha inn... utslippskrav skal vi vel alltids klare uansett tipper jeg...

stemmer at jeg blei stoppa ja... :blush::no: men slapp heldig fra det!

Trenger ikke å uttdype det noe mer her! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...