Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Dan Sin 1990 VW GOLF II - NY BIL DENNE GANGEN :P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
lysene er nå ankommet (en stund siden) og de er montert, skal få tatt bilder av hvordan det ble! og så skal jeg ordne i bildene på posten min i morra:)

Orginale eller klarglass?

Gjort noe med blinklysa? hehe

Lenke til kommentar
lysene er nå ankommet (en stund siden) og de er montert, skal få tatt bilder av hvordan det ble! og så skal jeg ordne i bildene på posten min i morra:)

Orginale eller klarglass?

Gjort noe med blinklysa? hehe

originale =)

har hvite blinkere liggende, men satser på å kjøpe meg klarblinkers med park

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

jarragitt... i går ble på et merkeligvis deler av GTI leppa mi borte... gudene vite hva som skjedde med den, og hvor det skjedde! borte er den, så nå ser det ut som om jeg kjører en skeiv bil :(

mangler et tåkelys gjør jeg og, da det ene hella lyset bestemte seg for å smelte!

eneste som overlevde smeltinga, var framglasset og linsa som sitter inni lyset, så nå gjelder deg og finne et halvmost tåkelys som har pæreholder og reflektor i behold! det kan jo bli gøy!

økonomien er også null, så lite skjer om dagen!

Dan

Lenke til kommentar
mangler et tåkelys gjør jeg og, da det ene hella lyset bestemte seg for å smelte!

eneste som overlevde smeltinga, var framglasset og linsa som sitter inni lyset, så nå gjelder deg og finne et halvmost tåkelys som har pæreholder og reflektor i behold! det kan jo bli gøy!

For store pærer?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

nei, helt vanlige osram 55w H3 pærer... var kansje litt kjapp når jeg satte dem inn!

men har bytte til Hella DE-linser nå da! men må ha ny fram og bakfanger! ..

stygt med små DE-linser og stort hull, skulle hatt små hull gitt! og hengerfestet SKAL bort snarest (vente til etter at jeg har flytta i mai da seff)

prøve og komme med bilder så fort som mulig og tror jeg

Endret av Dan Stamnes
Lenke til kommentar

jada jada, skal være bilder her, men den ene serveren som hoster dem er dau!

men, her er det noen bilder iallefall

vw91-21.jpg

Dette bildet er fra foran og bakover i kupeen.. har veldig lyst på svart tak

vw91-22.jpg

Setene mine, like som GTI 8v stoler var en gang i tiden, men de er standard i 91 GL

vw91-23.jpg

Skal fjerne tåkelysbryteren og defroster knappen, de har ingen funksjon lenger

vw91-24.jpg

veldig mørkt bilde, men har flytta CD-spilleren min ned til der askebegeret skal være

vw91-25.jpg

Samme shiten, dog bilde med blitz

vw91-26.jpg

nærbilde, ble egentlig ikke noe pent det der, men så er jeg da heller ikke ferdig med mod'n

vw91-27.jpg

stort bilde av hele konsollen, lurer litt på hva jeg skal ha oppi der spilleren satt før jeg, vurderer oljetemp, oljetrykk og noe anna (52mm målere)

vw91-28.jpg

Speedo'n trenger vel ikke noen introduksjon... gått 156 000 nå

vw91-29.jpg

Dette bildet blei egentlig litt tøft, kansje litt mørkt, men så har jeg et sugent kamera og så

vw91-30.jpg

Bilde av bakluka, litt møkkete kansje men...

vw91-31.jpg

samme bilde, men med blitz.. og da ser man virkelig hvor møkkete det er

vw91-32.jpg

Baklampe.. Inpro glassklare (med orange hette over blink :( )

vw91-33.jpg

Samme bilde, uten blitz

vw91-34.jpg

hekken på'n.. ta det med ro, henger festet SKAL bort

vw91-35.jpg

Side profil, her ser du forskjell med og uten sot (mye penere med)

vw91-36.jpg

Hella DE-linser, stygg gode tåkelys detta der!!!

vw91-37.jpg

Foran, med tåkelys og parklys tent, utrolig godt lys i DE-linsene

vw91-38.jpg

høy profil, skiltet ødelegger for bildet.. men det må nå være der så

vw91-39.jpg

joda, møkkete bil

bildene ble litt mørke og uklare, men! her er det nå en update

Endret av Dan Stamnes
Lenke til kommentar
Ta og flytt bilstereroen helt opp. Det er jo en av de tingene som er tøft med golf, at bilstereoen står helt øverst!

jeg flytta den ned fordi den ikke passer på toppen der, og den avgir sterk lys, som ikke føles så sterkt når den sitter den den sitter nå! =)

Lenke til kommentar

Ehh, her kommer det litt kaldt vann...

Hvorfor ikke starte med en litt bedre utstyrt golf når du først skal i gang med så masse?

Bilen har jo bremseklokker bak. Kan ikke ha felger da. Ser jo helt latterlig ut. Jeg snakker bare av egen erfaring. Hadde en ener golf med 1.5l motor. Senket den og la ut masse penger. Til slutt var det bare motoren så manglet. Og Bremsene. Vurderte å kjøpe en GTi 16v motor. Men da må jo nye bremser på plass også. Og så må bilen godkjennes.

Prøv heller å hold bilen mest mulig orginal, spør du meg. Syns den er kjempefin sånn som den er nå. Kanskje 90 fanger osv. Men ikke la bilen se ut som en gateracer når det egentlig ikke er det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...