olava Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Virker som om Mamoz har problemer for tiden. Bestillte ett MSI Geforce 6800Gt PCIe sist Torsdag 27/1. Kortet var på lager ( grønt lys) i følge Mamoz og skal da sendes ut innen en virkedag. Etter å ha purret opp bestillingen på Lørdag har jeg fortsatt ikke hørt noe som helst bortsett fra irriterende automatiske svar om at henvendelsen er registrert og at de har stor pågang for tiden !?. Synes denne kundebehandlingen virker litt useriøs. Lurer også på om jeg kan stole på at de virkelig hadde dette kortet på lager når jeg bestilte ?. Noe som også er ett minus er at du må forhåndsbetale med VISA, Diners etc. Angrer nå på at jeg tok sjansen på Mamoz. Ser at det er flere på forumet som har dårlige erfaringer med dem. Lenke til kommentar
olava Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Kom til slutt gjennom på supporttelefonen til Mamoz. Som fryktet var ikke kortet på lager når jeg bestillte. Har nå fått ordren min annullert. P.g.a. stor pågang for tiden ligger de etter med besvarelser av mail etc. Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Veldig synd, hadde enormt godt intrykk av dem tidligere. De svarte på e-post i løpet av en time og var alltid behjelpelige hvis du lurte på noe. Men det ser ut som suksessen har vokst raskere enn support avdelingen Lenke til kommentar
Colargol Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 De har nettopp flyttet, så d kan være derfor de er litt uorganisert og trege med å svare? ò.Ó Lenke til kommentar
trMaG Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 hei, kjipe greier at du sleit med å få kontakt med dem.. men virker som om alt gikk greit i forbindelse med annulering og greier. Tror nok gutta i Mamoz har litt å gjøre om dagen siden de vant dinside testen både forrige måned og i januar.. Så lenge de leverer de billigste varene kan jeg godt vente litt for å få dem. Faktum er at Mamoz nå om dagen legger press på de store gutta; komplett og netshop, som gir oss forbrukere billigere varer - noe de absoulutt skal ha applaus for. mag Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Fikk solid hjelp når jeg måtte spesialbestille noe minne til en sær compaq maskin fra de for noen få år siden, så om de holder på med samme kvalitet virker det som det er en trygg plass å handle. At skjermkortet ikke var på lager selv om det viste positiv lagerstatus når du handla kan være at lagerstatusen ikke oppdaters automatisk så veldig ofte/ofte nok. Men du fikk jo avbestilt og ordna opp så bedre lykke neste gang? Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Hvis du leser litt bedre på siden, så ser du at "varen sendes ut innen 1-3 virkedager". At systemet ligger litt etter syns jeg også man bør tåle når en butikk akkurat har flyttet. Jeg har syns også det har tatt litt tid å få svar på mail osv. i det siste, men jeg ser ikke helt grunnen for å whine her på forumet ved første og beste anledning... Det du opplevde var en liten glipp, men jeg vil ikke si du nødvendigvis har "dårlig erfaring" med Mamoz pga dette. De ordnet jo greit opp for seg osv. Gi folk en sjanse! Endret 1. februar 2005 av L03VIk Lenke til kommentar
Goosewater Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg bestilte en telefon og en spindel dvd-er 19. januar. Begge varene var inne da (og er det fremdeles iflg web) og skulle sendes ut innen en virkedag. I og med at jeg bor i Trondheim merket jeg av at jeg ville hente de selv på kontor. Fikk ordrebekreftelse. Når jeg så går inn på websiden og titter på ordren der står det "transport til pakkelager". Et par dager i forrige uke sto det riktignok "venter på varer"... Hmmm Tror nesten jeg må ta kontakt med de snart? Lenke til kommentar
Kyrandian Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Føler meg selv litt lurt av Mamoz faktisk. Bestilte en TwinMos 1024mb brikke ram fra de for kanskje en uke siden. Det stod den var på lager, som var hele grunnen til at jeg bestilte oss de, for verken psdata, mpx, komplett, osv hadde det på lager. Men dagen etter jeg bestilte stod det plutsellig at den rambrikken ventes inn innen en til to uker. Betalte også med VISA, og beløpet ble trekt umiddelbart. Nå årker jeg ikke å lage noe bråk med Mamoz om det da, for alle de andre webshoppene har den fremdeles ikke, så det som hovedsakelig er dumt er at Mamoz var dyrere enn de andre. Jeg tror ikke de hadde den på lager når jeg bestilte. Skal ikke direkte påstå at dette er lureri, men at de har en lagerstatus som ikke holder mål vil jeg absolutt si. Har aldri brukt Mamoz før, og kommer ikke til å ta sjansen igjen, når jeg bestiller noe som det står er på lager, så forventer jeg at det stemmer! Lenke til kommentar
horebore Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Når det på mamoz står at varen er på lager, betyr det at den er inne på "sentrallageret" deres i Oslo. Enkelte ganger har jeg hatt mistanke om at dette "sentrallageret" ligger nærmere Sandefjord enn Oslo... Hvorfor skal en Trondheimsbasert webshop ha sentrallager i Oslo? Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 De var meget behjelpelige når jeg bestilte min Siemens S65 i høst. Selv om hjemmesiden oppga at varen var på lager, var den ikke det (jeg fikk mail om dette), noe de fikset på dagen etter jeg bestilte. Når varen kom på lager, fikk jeg den sendt med "hjem på døra" fra posten uten ekstra kostnad. Lenke til kommentar
Ezekuel Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Må si at Mamos er den dårligste web-butikken jeg har vært borti. De har en forferdelig kundeservice. Bestillte varer fra de før jul. Alt var på lager, men de presterte å bestille opp noen av varene fra leverandører som ikke hadde det jeg bestillte på lager. Dermed fikk jeg tilsendt bare litt av ordren min. Klagde på dette, men da var det selvfølgelig utsolgt hos alle de andre leverandørene også. De sa klart ifra at så fort en leverandør fikk inn varene, skulle de bli sendt til meg. Varene kom inn på lager, men fikk jeg noe. Nei... Ringte de igjen, men nok en gang hadde de bestillt varer fra en av leverandørene som ikke hadde det inne. Så var det hele den samme runden på nytt. Endelig fikk de inn siste rest av min bestilling på lager, og jeg ringte de for noen dager siden. De skulle sende det samme dagen fikk jeg beskjed om.....rart, for jeg sitter fremdeles her uten varene mine.... Og pakken er ikke sendt fra Mamos ennå heller. Fraråder alle å handle på Mamos! Den feilen skal jeg aldri gjenta ihvertfall! Min nye webshop favoritt er helt klart Netshop. Der snakker vi om skikkelig god kundeservice, og har de varer på lager, så stemmer dette. Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hvis du betaler på forhånd er du prisgitt leverandøren. Synes derfor Mamoz bør ta litt mer ansvar og ikke trekke beløpet av kontoen før de faktisk har tenkt å sende varen. I motsatt fall risikerer du å bli trukket for et beløp, så går firmaet konkurs og varene kan du se langt etter. Risikoen øker jo lengre tid det går mellom når beløpet blir trukket og til varen blir sendt ut. Hvis Mamoz ikke skjerper seg bør man benytte seg av en mer seriøs webshop. Jeg anbefaler uansett ikke å betale for varen før du får den. Det er bedre å betale et gebyr på posten enn å riskere et større tap ev. mye frustrasjon fordi pengene er bundet hos en leverandør som ikke holder det den lover. Synes mange her er alt for snille mot disse nettbutikkene. Det er kundene som må stille kravene. Uttalelser som "de har akkurat byttet lokaler" er helt urelevant i denne saken. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Selv har jeg bare bra ting å si om Mamoz. Det er alltid en butikk jeg sjekker (sammen med andre) når jeg skal kjøpe hard-/software. Har handlet en tre-fire saker der, og har alltid fått upåklagelig service. Pakken har ankommet når den skulle, bekreftelser har kommet når de skulle, betaling har vært knirkefri, og til og med oppfølgingen rundt et grafikkort de ikke hadde var helt etter boka. Lenke til kommentar
spaakh Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Har handlet der før og har bare positive erfaringer med dem selv, men det kan virke som om nylig flytting + nevnt førsteplass på DinSide.no har ført til litt mer ordre enn de klarer å ha kontroll over? Lenke til kommentar
FlatEric82 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Bestillte kabinett fra Mamoz fredag 18.02.2005. Varen var på lager iflg webshop. ONSDAG 23.02.2005 kl. 18.05 presterer de å somle pakken inn på posten i trheim... Jeg bestillte på-døren pakke og betalte med visa... Latterlig lang behandlingstid på en vare som er betalt det sekund jeg trykker "bekreft"... Bedriftspakke Dør - Dør (Frakt: 126 kr inkl. mva)-Er varene på lager,blir orderen vanligvis sendt ut innen samme eller neste virkedag Mamoz: er onsdag-torsdag de eneste virkedager hos dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå