Problembarn Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hei Jeg leter etter et bra norsk forum hvor jeg kan få hjelp til spørsmål som ikke har noe med hardware å gjøre? Har bare funnet hardware sitt i tillegg til pcworld.no, men der er det veldig lite aktivitet. Er relativ fersk, så alle forslag mottas med takk. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 www.vg.no og www.tv2.no Dei har eit slags forum også. Kva er det du lurer på da? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hva slags spørsmål er det du skal ha svar på da. Fisking, håndarbeid, hjernekirurgi, bilpleie, barnepass eller hva.........? Du må være litt mer spesifikk enn bare å spørre etter et forum, ellers kan vel ingen her hjelpe deg. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 På venstresiden her, finner du litt forskjellige kategorier under "forumkategorier". Hardware.no-nettverket består av et ganske vidtomspennende forum. Foto, mobiler, bil, lyd og bilde er blant kategoriene. Under "Off topic" finner du blant annet politikk og religion og flere kategorier. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Rekner med det er PC-relatert sidan du prøvde PC-world sine forum, post spørsmålet ditt her så kan me finne ut kor den passer. Lenke til kommentar
Problembarn Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Takk Fant også et programvare-forum her på hardware, så jeg prøver det Lenke til kommentar
Problembarn Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=370834 Dette var spørsmålet Lenke til kommentar
It's me Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Stenges da dette ikke har noe med "annet om hardware" å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg