Petterøs Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Er det noen som kan hjelpe meg å finne hvilke program som convert fra vcr to mpg eller avi osv...??? takk! Emnetittel redigert. "vcr to mpg...?" er dårlig bruk av emnefeltet PoleCat Endret 3. februar 2005 av PoleCat Lenke til kommentar
Mistar Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Vet ikke om jeg skjønner riktig, men vcr? er det fra videospilleren? Finner mye info om konvertering mellom formater på www.videohelp.com Lenke til kommentar
Snowface Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Er det noen som kan hjelpe meg å finne hvilke program som convert fra vcr to mpg eller avi osv...??? takk! Emnetittel redigert. "vcr to mpg...?" er dårlig bruk av emnefeltet PoleCat kodec som tar alle typer filer : ACEMCP591PRO.EXE Den får mediaplayer 10 til å spille alle typer video/lydfiler Lenke til kommentar
indahla Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Er det noen som kan hjelpe meg å finne hvilke program som convert fra vcr to mpg eller avi osv...??? takk! Emnetittel redigert. "vcr to mpg...?" er dårlig bruk av emnefeltet PoleCat kodec som tar alle typer filer : ACEMCP591PRO.EXE Den får mediaplayer 10 til å spille alle typer video/lydfiler Hvor får jeg tak i ACEMCP591PRO.EXE ??? Søkte på google men fant ingenting... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå