rasputin_g Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 http://www.moscow-laptop.com/ Toppmodellen til Asus selges for $1015, fraktfritt til hele verden.. de godtar kun forskuddsbetaling. sikkert ikke lureri :!: Lenke til kommentar
chil Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 At de kunn godtar forskudd er jo ikke så rart, men om de er seriøse tørr jeg ikke si.. Lenke til kommentar
chil Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 alt de selger er jo latterlig billig SonyEricsson S700i til 1500kr? jeeses, hvis disse folka er seriøse handler jeg som faen..litt skummelt da, hva hvis alle her inne la 10kr i potten, å vi prøvde å bestille en ting(billigste de har) så ser vi om vi får noe Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) S700i: 189 US Dollar = 1,203.34,- NOK for godt til og være sant! edit: et par linker om folk som prater om samme firma.. AnandTech Lowyat.net Yahoo! ser ut som kraftig svindel ja.. syns for de som har latt seg lure.. Endret 1. februar 2005 av phax Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg setter ti spenn på at dette er tyvegods som selges =). Løp og kjøp alle sammen...! Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 ja hadde det bare vært så vel.. ser ikke ut som folk har fått varene de har bestillt utifra det jeg leste.. Lenke til kommentar
Rufati Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Kan noen med litt for mye cash prøve å bestille noe derifra? =) ..litt hard nå Alastor? EDIT: Da de ikke selger noe som helst ifølge noen tråder på nettet:P Men å ta imot penger, det kan de vist! Endret 1. februar 2005 av Rufati Lenke til kommentar
de_icer Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Ganske mange andre enn Dell som selger Dell maskiner, særlig til under halve prisen.. svindel uten tvil Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 phax Skrevet 01/02/2005 : 03:32 ser ut som kraftig svindel ja.. syns for de som har latt seg lure.. Nja, skjønner jo hva du mener, men egenlig syns jeg ikke så synd på folk som lar seg lure. Det er som regel sånn med det meste her i livet, at om man tar seg selv i og være veldig mye lurere enn alle andre, så er man som regel i ferd med å lure seg selv... Når jeg noen ganger for morro skyld feks har sett gjennom all spamen jeg får på min hotmail, så syns jeg det er mer oppsikstvekkende og tenke på at det faktisk finnes folk som går på mye av de "tilbudene" som kommer, enn jeg blir overasket over at noen har lagd dem... Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Som det står er det kun aktuelt med: 1) Western Union 2) Money Gram Det er akkurat disse to betalingsmåtene som svindlere bruker. Ingen av metodene krever at mottaker av pengene har bankkonto. Pengene blir levert til en adresse. Det blir "det samme som" å putte pengene i et brev og sende dem. Med mindre du har mye penger, ville jeg styrt unna. Et godt motto ved utenlandshandel: "Virker det for godt til å være sant, er det ofte det." Endret 1. februar 2005 av Vaffelkake Lenke til kommentar
kindings Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Her burde det ringe både småklokker og kirkeklokker inne i hodene på folk, man bestiller IKKE elektronikk fra Russland til under halv pris uten at det er ett eller annet suspekt. Utover det har vi i Norge faktisk lovgivning som gjør det straffbart å kjøpe ting som åpenbart er tyvegods. Endret 1. februar 2005 av kindings Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 eg kjenner en i russland, hadd vert artig og sedt om adressen stemte "Address: 140600, Russia, Moscow, Tverskaya street 23." Lenke til kommentar
Falcon1975 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Kanskje litt tidlig, men jeg fant denne litt morsom.. Punkt 7 under FAQ.. 7. Can you upgrade something in the computer (CPU, RAM, Hard Drive)? Yes we can, but we must open the box. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 når det er for godt til å være sant, så pleier det å være det....... Jeg kan ikke skjønne at folk enda ser etter sånne "knall tilbud" for så å bli lurt og poste "jeg ble svindlet!" poster her på forumet :/ Lenke til kommentar
chil Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 når det er for godt til å være sant, så pleier det å være det....... Jeg kan ikke skjønne at folk enda ser etter sånne "knall tilbud" for så å bli lurt og poste "jeg ble svindlet!" poster her på forumet :/ Det er ikke alltid slik, feks en på Ebay ser man jo fort om en selger er seriøs(6000+ karakterer og 2 negative), Å på ebay kan man av å til gjøre kupp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå