Hubbadull Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 Min Hitachi CM769 døde her om dagen, og siden de ikke hadde slike på lager fikk jeg en CM772 som erstatning. 769 er en skjerm jeg har blitt veldig glad i, men jeg er ganske skuffet over 772. Etter masse tweaking er den nesten skarp nok, men i øvre venstre hjørne er den ganske uskarp og har store konvergensproblemer. I tillegg er det helt umulig å få rette bildekanter i sidene, uansett hvor mye jeg justerer pincushion og top/bottom corner. Når den er nesten rett på den ene siden ser den ut som en slalomløype på den andre siden... Er det noen andre som har denne skjermen og som har tilsvarende problemer, eller er det bare min skjerm som er dårlig vare? Jeg er ganske kresen på skjermer, så det er sikkert ikke fullt så ille som jeg vil ha det til, men irriterende er det... Hadde det vært butikken som hadde servicen på skjermen kunne jeg sikkert byttet til en annen skjerm og lagt litt imellom for en bedre en, men Hitachi har dessverre all service på skjermene sine selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå