-ɐMoԀ- Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hei Jeg har et lite problem, det er at det kommer en rar lyd i windows. Den kommer helt tilfeldig hør selv www.nvclan.no/hmm.mp3 Irritabelt? ja Help me Lenke til kommentar
nilberg Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Lukter lydkort-drivere eller defekt lydkort. Evt. konflikt ved codec o.l. Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Skal teste nye drivere nå. Dette går snart på helsa løs Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Sikker på at du ikke har oppe et søke-vindu? Sånn hvor du kan søke etter filer, så er det en liten hund nederts til venstre? Jeg har funnet ut at den lille hunden lager noen lignene lyder som dette, trodde jeg hallisunerte eller noe før jeg fant ut at det var søke-hunden som lagde de lydene Lenke til kommentar
BlondGod Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Nå sitter jeg på en pc uten høyttaler, men jeg hadde et "lyd problem" som jeg løste ved å mute "line in" på kontrollpanelet for lyd. Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 la inn nye drivere, det hjalp ikke, muta line-in + alt annet, ikke wave og master volume. Har heller ikke noe søkevindu oppe. Hmmm Takker for svar Lenke til kommentar
lurerpaa Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Tror jeg hadde denne klikkelyden etter test/installasjon av eXeem, sannsynligvis var det de medfølgende adware-programmene som prøvde å lage pop-ups. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå