Gå til innhold

komplett vannkjøling fra komplett..?

Anbefalte innlegg

Bestilte http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=123969&cks=SPK Fikk settet mitt hjem i posten. Åpnet pakken alt var der men reagerte på slangen. Den var vel 1/2 m lang... synes denne var VELDIG kort. Sendte derfor mail til komplett.

> Hei dere skjønner jeg fikk vannkjølingssettet og skulle sette det opp... Men

> det var bare 1/2 meter vannslange der... Synes at det er litt lite men kunne

> ikke se noe info om hvor mye det skulle være der. Kan dere sjekke det opp?

> Slangen er jo isåfall veldig kort. og da kan dere skrive det på webshoppen

> deres.

svar kom det

Hei.

Dette er ikke forklart, men det er samme mengde i alle. Så hvis du har mottatt, har du fått rett lengde!

Med vennlig hilsen

XXX

Hvist det er slik at det er SÅ kort slange med kan de jo skrive det på webshoppen... Slik at man bestiller det extra til det "komplette vankjølingsettet" :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En halvmeter var ikke mye nei. Jeg bruker litt over èn meter til mitt sett, og jeg har minikabinett! Dersom du har maxitower og har vannkjølingskomponentene litt spredt, trenger du en god del mer enn det.

Litt dårlig at de ikke sier ifra om dette, men komplett har jo et stort vareutvalg, og det er sikkert ikke lett å holde full oversikt over alle varene.

Lenke til kommentar

Hei

Ut i fra info på Asetek sidene som vi linker til står det her "WaterChill Tube Set (2,5 mtr.)" på info om KT03A-L20 settet som det her er snakk om.

Her har det skjedd noe rart :no: Enten feil på Asetek sidene eller feil på levering fra Asetek men det skal vi finne ut av.

Fint om du sender oss saksnummeret på denne saken så vi finner vi den informasjonen vi trenger for å få sjekket dette opp litt grundigere. så skal vi få løst dette.

:yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...