Airborne Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 hei jeg lurer på om det er mulig og få <li></li> sidelengs og ikke at lista går nedover? som tidligere siden min Det er navigasjonen jeg vil ha sidelengs Lenke til kommentar
neb Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 display: inline; no more, no less! Lenke til kommentar
Airborne Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 hvor i koden?. fremdeles litt noob.sry Lenke til kommentar
neb Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 du har en css som ser slik ut: #nav { background-color: #0C0C0A; margin: auto; height: 40px; width: 796px; da kan du lage en kodesnutt for å definere hvordan liste elementer skal se ut i #nav.. det gjør du slik: #nav li { display: inline; padding 10px; } ble du noe klokere? Lenke til kommentar
Aisutora Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg hadde litt problemer med å få til det på menyen min selv, men jeg fikk det til etterhvert og nå ser css'en for den listen slik ut. Det har forresten ingen verdens ting å si hvor i css'en du putter koden. ul#(listens id) { list-style:none; float: left; width: 100%; padding-left:8px; } ul#(listens id) li{ display:inline; } ul#(listens id) li a { text-decoration: none; float: left; } Håper det hjalp. Lenke til kommentar
Stian_ Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) var for treig list-style... Endret 1. februar 2005 av Thurloc Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 om li inneholder blokkelementer må du sette float:left; for at dei skal havne ved sida av kverandre. Lenke til kommentar
Airborne Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 ja jeg ble litt klokere, men jeg tror ikke det ble helt riktig. stylesheet1 stylesheet2 Lenke til kommentar
Airborne Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Nå kom det ikke noe opp i det hele tatt :/ bortsett fra at alt ble flytta på Endret 1. februar 2005 av Airborne Lenke til kommentar
neb Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 ser ikke helt pent ut ennå, øk font size, sett padding mellom linkene, lag noen freshe knapper i PS etc. du har mange muligheter Lenke til kommentar
Airborne Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 ja jeg gjør det hehe. men se på den nå den fungerer ikke etter og gjort som arve sa og du sa :/ Lenke til kommentar
neb Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 jeg får opp linke jeg.. de er bare litt sammenklemte borte i venstre hjørne Lenke til kommentar
Airborne Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) ja det er det som skjer her og. disse <li> greien er borte. #nav li { list-style: disc url('images/listtag.gif') inside; display: inline; padding: 10px; float: left; } Endret 1. februar 2005 av Airborne Lenke til kommentar
neb Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) prøv å fjern float: left; da. kansje det hjelper.. edit: sett inn image etter, list-style.. altså: #nav li { list-style-image: disc url('images/listtag.gif') inside; display: inline; padding: 0px 10px 0px 10px; Endret 1. februar 2005 av bigben247 Lenke til kommentar
Airborne Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) nope, ta en titt i kilden på hjemmesiden min se om det er noe mistenkelig der? Endret 1. februar 2005 av Airborne Lenke til kommentar
neb Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) nå ser det jo riktig så pent ut! sentrerte er dem og edit: kodene ser riktige ut, siden ser riktig ut.. hva er feilen? Endret 1. februar 2005 av bigben247 Lenke til kommentar
Airborne Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Bare mangler fremdeles disse liste merkene. skal lage noen pene så fort de fungerer Lenke til kommentar
neb Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 aha..! men trenger du dem? anyways: list-style-image: url('images/listtag.gif'); er nok mer riktig Lenke til kommentar
Airborne Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) hehe ok. da glemmer vi dem bare. idiotiske tegn edit: Natta Endret 1. februar 2005 av Airborne Lenke til kommentar
neb Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 hehe.. ja, ikkesant! kan sikkert hjelpe deg med deg i morgen, men nå må jeg ta kvelden! *duppe av* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå