lab161 Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Er det noen mulighet til å koble svhs til en video. Mitt skjermkort har kun svhs og jeg skulle gjerne ha fått dette over på videon. Lasse Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Mener du S-video? Det skal vel gå tror jeg. Med noen overganger til scart eller noe sånt... aner ikke, men det skal gå føler jeg. Spør på din nærmeste tv-sjappe. de burde vite/ha hva som trengs. Lenke til kommentar
thotta Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Til de fleste (litt dyrere?) skjermkort følger det med en overgang fra s-vhs til standard composite/video-kabel. De fleste tv'er og videoer har inngang for denne. For å finne ut av hvilke kabler som ville fungere forhørte jeg meg i en del tv/video-butikker. De sa at s-vhs ikke lot seg konvertere til standard composite-signal. Men jeg prøvde likevel og det fungerte fint. Har også hørt at det kan bli problemer med overgang fra s-vhs til scart. Man får ikke med fargene. Har ikke prøvd det selv, men har hørt om mange som har hatt problemer med dette. Derfor bør du prøve å skaffe deg en overgang til standard video-kabel. Du bør henvende deg i en data-butikk for å få dette tror jeg. Si du trenger en slik overgang som følger med mange skjermkort. Håper dette hjalp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå