Gå til innhold

MSI Lureri i MSI K8N saken! (mangel i esken)

thomba14

Anbefalte innlegg

Har fått vite nå på MSI K8N Diamond forumet at noen som hadde sendt en mail ifra komplett og funnet ut at det W-Lan kortet ikke er ferdig produsert ennå!!!

ALTSÅ DET FINNES IKKE!!!!! :thumbdown:

Her kommer MSI med at det finnes et SUPERT W-Lan kort med i pakken...

Så er det plutselig i en spesial pakke som ikke finnes!!!

Også sier de at vi får et ''super'' (ironi) tilbud som vi kan få fra webshopene i Februar... (Yeah right) Ingen webshoper hadde hørt om dette før nå nylig...

Og nå har vi fått vite fra mange wbshoper at den ikke har kommet ennå og er ikke ferdig for full produksjon før i februar og at det ikke kommer før i Mars/April!!!

NEI FY F*** dette er noe sinsykt lureri fra noe som skal være så seriøst!!!

Hvis msi ikke gjør noe drastisk snart så ser det mørkt ut for MSI K8N Diamonds ''gode rykte''! :thumbdown:

(Tatt fra forumet og har ikke sendt noen mail til Netshop hvor jeg kjøpte mitt kort enda...)

Endret av thomba14
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette gjelder for alle som har kjøpt kortet i europa altså VELDIG mange og hvis fleste parten kommer til å levere tilbake kortene og heller ta et billigere kort fra en annen produsent så taper jo MSI på dette... Det jeg mente med mørkt var angående denne saken og dette kortet... Når msi reklamerer for noe som ikke finnes er jo dette helt tøysete fra MSI sin side

Lenke til kommentar

MSI er bra på det viset at de nesten utelukkende bruker kjøleribbe på chipset istedenfor den ¤%##¤"% viften som Abit & co bruker.

Pga kjøleribbe blir ofte MSI valget for meg. Har hatt 15-20 MSI-kort og aldri hatt problemer med dem.

Mvh

Kjetil

Lenke til kommentar
har aldri vært noen fan av MSI, av nøyaktig slike grunner som dette.

ikke klokke de noe sælig heller.

jeg anbefaler alle å holde seg unna i hvertfall.

Dette er tull.. MSI K8N er et meget godt kort som klokker meget bra. Det er flere ekstremklokkere som bruker dette kortet og er fornøyd med det. Ekstremklokkere er relativt ,men det klokker bra

Lenke til kommentar

Har hatt 3 MSI hk, aldri hatt noe som helst problem med disse. LEd valgets kval da jeg måtte gå for Asus A8N, men ser ut som om jeg har valgt riktig, i.o med at MSI neo4 får litt pepper for lyden og manglende WLAN/BT adapter. Men kjenner også folk som har hatt problemer med MSI, men kjenner også folk som har hatt problemer med ASUS, ABIT, EPOX også..

Lenke til kommentar

MSI har vært kjappe med dette kortet - kunne i det minste gitt shoppene beskjed om at WiFi og BT kortet ikke var klart og fått korta merka fra dag en om at dette mangla. Lasta ned manualen i romjula når eg bestemte meg for å gå for dette kortet og fant ut at powersupply var nødt til å ha -5V. Leste ellers 3 - 4 "tester" rundt forbi og alle skrøt av WiFi og BT løsningen som FULGTE kortet - ut fra den infoen og at ingen "lokale" webshopper fortalte det motsatte før 21. januar hos Komplett, satsa eg på kortet når eg la inn ordre midt i januar. Når krava til PSU var klare skaffet eg meg en som fungerer. De som leser i "DiamondClub" forumet finner vel ut at de ca. 200 medl. klager over WiFi /BT kortet som mangler + problem med lyden hvis PSU mangler -5V - PSU kunne alle funnet ut av om de tok ned manualen og finleste den før de gikk for kortet , verre med WiFi løsninga siden det står utenpå eska at den følger og også inni på velkomsten til "Diamond World".

MSI burde krype til korset og sende ut WiFi / BT kortet til "alle" - gi signal om det NÅ selv om vi "må" vente 2 mnd. på mottakelsen. Tror det ville fått opp tilliten til MSI raskere, enn å sitte på gjerdet og stort sett holde snavla slik de gjør nå. GT6800 saken gjør det ikke bedre..

Lenke til kommentar

Har hatt flere MSI produkter og ikke vært noe misfornøyd med det, men er svært misfornøyd med at DualNet kortet mangler til Diamond kortet. Står over hele boksen og i "velkomstbrevet" at det er Wlan/BTkort i boksen også.

Returnerer kortet i dag og får pengene tilbake. Skal jeg kjøpe et MSI produkt senere må de være uten konkurranse på området, og det må ikke finnes et eneste alternativ! Driter i om de måtte være noe rimeligere. Fått nok av hele MSI og kommer til å advare alle som spør om råd vdr. PC kjøp. Elendig holdning fra MSI sin side! De burde i alle fall sende ut kortene gratis sammen med den sure Diamond jakka man skulle få i februar.

Lenke til kommentar

Dette er tull.. MSI K8N er et meget godt kort som klokker meget bra. Det er flere ekstremklokkere som bruker dette kortet og er fornøyd med det. Ekstremklokkere er relativt ,men det klokker bra

Er enig at dette med at msi klokker dårlig er bare tull.

Demogorgon, jeg tror at du må ikke generalisere her kanskje var msi hovedkort i særlig klokkevennlige før i tiden men nå er msi hk ganske gode overklokkere.

Men jeg er enig i at det er dårligt av msi at de inkluderte ikke wifi kortet :yes:

Lenke til kommentar

da bøyer jeg meg i støvet.

MSI har gode klokke kort og.

men standard kortene, i allefall til socket A suger til OC, det kan du bare drømme om å nekte for. finnes ikke samme frihet i bios som epox eller Abit har standard på siden kort.

på mitt abit kt400 kort, sitter i serveren, kan jeg faktisk stille inn rammen til 3.3V.

det er et nedribba std. kort. ikke taleom MSI kommer i nærheten av det i brukerfrihet eller kvalitet IMHO.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...