Goliath Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Dette emnet er skikkelig søppel indeed men jeg har alltid lurt på hvordan x-antall quotes etter hverandre (innlegget er alltid quotet) ser ut når det nærmer seg 100+ svar! Så, oppgaven er bare å quote siste kommentar hele tiden! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Dette emnet er skikkelig søppel indeed men jeg har alltid lurt på hvordan x-antall quotes etter hverandre (innlegget er alltid quotet) ser ut når det nærmer seg 100+ svar! Så, oppgaven er bare å quote siste kommentar hele tiden! som slik! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Dette emnet er skikkelig søppel indeed men jeg har alltid lurt på hvordan x-antall quotes etter hverandre (innlegget er alltid quotet) ser ut når det nærmer seg 100+ svar! Så, oppgaven er bare å quote siste kommentar hele tiden! som slik! ..og slik! you get the idea! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Dette emnet er skikkelig søppel indeed men jeg har alltid lurt på hvordan x-antall quotes etter hverandre (innlegget er alltid quotet) ser ut når det nærmer seg 100+ svar! Så, oppgaven er bare å quote siste kommentar hele tiden! som slik! Ahh, jeg kan føle det på meg. Det lukter. Ehm. Som en moderator. Jeg lukter metall. Retning: Nøkler. Jeg får frem noen bokstaver. ÅSLE. Kan du tyde dem for meg? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Dette emnet er skikkelig søppel indeed men jeg har alltid lurt på hvordan x-antall quotes etter hverandre (innlegget er alltid quotet) ser ut når det nærmer seg 100+ svar! Så, oppgaven er bare å quote siste kommentar hele tiden! som slik! ..og slik! you get the idea! Testposter! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Dette emnet er skikkelig søppel indeed men jeg har alltid lurt på hvordan x-antall quotes etter hverandre (innlegget er alltid quotet) ser ut når det nærmer seg 100+ svar! Så, oppgaven er bare å quote siste kommentar hele tiden! som slik! Ahh, jeg kan føle det på meg. Det lukter. Ehm. Som en moderator. Jeg lukter metall. Retning: Nøkler. Jeg får frem noen bokstaver. ÅSLE. Kan du tyde dem for meg? Jøje meg. Vi har en synsk person på forumet. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg