JanThore Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) På min server har jeg en .htaccess fil på rot, som gjelder for alle mapper og inneholder blant annet: IndexIgnore * <Files .htaccess> order allow,deny deny from all </Files> men i en mappe lenger ut i hierarkiet så ønsker jeg å ha bruker validering, og har laget en egen .htaccess i den mappa. Så langt så greit, jeg får opp melding om å skrive inn brukernavn og passord og får logget inn.. MEN... hehe, det skal kun være enkle filer i den mappa ikke noe index.html eller .php, jeg ønsker kun å vise innholdet i mappa, men får det ikke til pga IndexIgnore * fra .htaccess fra rot kødder til... Noen forslag til hvordan jeg kan godkjenne å vise innholdet kun i den mappa? Når jeg fjerner IndexIgnore * i htaccess fila på rot ser jeg innholdet, men da synes dette i alle de andre mappene også og det ønsker jeg ikke. Kode for .htaccess i den mappa.. AuthType basic AuthName "Sikkert område, Vennligst logg inn" AuthUserFile - Require valid-user <Files .htaccess> order allow,deny deny from all </Files> Endret 31. januar 2005 av JanThore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå