Gå til innhold

Kjøpe dvd brenner til pc

Anbefalte innlegg

Jeg holder på med å redigere filmer i pinnacle studio 9, samt andre ting hvor en dvd brenner på pc er veldig praktisk. Jeg har ikke noe spesiell greie på dvd brennere og lurer derfor på hvilke jeg skal kjøpe. Den må støtte behov slik at jeg kan se dvdene på dvdspilleren min som spiller dvd+r og dvd-r. Med tanke på at jeg holder på med videoredigering, er det noen spesielle dvdbrennere som er bra for det? Jeg vil gjerne har en dvd brenner som er rimelig i pris, 1000-2000 kr. Da tenker jeg mest på best mulig kvalitet og ikke for mye på pris.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

DVD brennere har blitt så rimelige og gode at du ikke trenger å buker mer enn 600 kr ;)

Jeg vil anbefale BenQ DW1620.

De største fordelene er:

-God leser (takler plater med riper etc)

-Lite kresen på plater

-Svært god brennekvalitet på DVD+R

-Mulighet for avanserte kvalitetstester

-Stadige forbedringer ved ny firmware

-Støtter bitsetting med offisiell firmware (dvs at du ved andre brennere ofte må bruke uoffisiell firmware og BRYTE GARANTIEN for å bitsette slik av DL media kan spilles av i de fleste dvd spillere)

Ut fra dette mener jeg at BenQ DW1620 er det beste valget pr i dag.

Trooooor jeg så Phillips DW1620 (sammer brenneren) til 495 kr på Lefdal eller Elkjøp!

Lenke til kommentar
BenQ DW1620 PRO 16X DVD±RW til ca. 650 kr hos webshop f.eks mpx.no en knall brenner til billig penge. Les testen av den her på www.hw.no eller www.dinside.no/data

Jeg finner ingen test om BenQ-en her på hw... Har den blitt testet her?

mvh

(Har akkurat kjøpt en slik, men ikke begyndt å bruke den enda)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...