Montanaaaa Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg holder på med å redigere filmer i pinnacle studio 9, samt andre ting hvor en dvd brenner på pc er veldig praktisk. Jeg har ikke noe spesiell greie på dvd brennere og lurer derfor på hvilke jeg skal kjøpe. Den må støtte behov slik at jeg kan se dvdene på dvdspilleren min som spiller dvd+r og dvd-r. Med tanke på at jeg holder på med videoredigering, er det noen spesielle dvdbrennere som er bra for det? Jeg vil gjerne har en dvd brenner som er rimelig i pris, 1000-2000 kr. Da tenker jeg mest på best mulig kvalitet og ikke for mye på pris. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Det er tusen slike spørsmål og svar her i forumet bare siste uken.. Den generelle enigheten går vel på at det er Benq 1620 og Nec 3520 er de som er best.. Lenke til kommentar
Xantix Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 BenQ DW1620 PRO 16X DVD±RW til ca. 650 kr hos webshop f.eks mpx.no en knall brenner til billig penge. Les testen av den her på www.hw.no eller www.dinside.no/data Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 BenQ DW1620 PRO 16X DVD±RW til ca. 650 kr hos webshop f.eks mpx.no en knall brenner til billig penge. Les testen av den her på www.hw.no eller www.dinside.no/data BenQ DW1620 Pro har nå gått ned til 549,- og den anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 DVD brennere har blitt så rimelige og gode at du ikke trenger å buker mer enn 600 kr Jeg vil anbefale BenQ DW1620. De største fordelene er: -God leser (takler plater med riper etc) -Lite kresen på plater -Svært god brennekvalitet på DVD+R -Mulighet for avanserte kvalitetstester -Stadige forbedringer ved ny firmware -Støtter bitsetting med offisiell firmware (dvs at du ved andre brennere ofte må bruke uoffisiell firmware og BRYTE GARANTIEN for å bitsette slik av DL media kan spilles av i de fleste dvd spillere) Ut fra dette mener jeg at BenQ DW1620 er det beste valget pr i dag. Trooooor jeg så Phillips DW1620 (sammer brenneren) til 495 kr på Lefdal eller Elkjøp! Lenke til kommentar
Jove Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 BenQ DW1620 PRO 16X DVD±RW til ca. 650 kr hos webshop f.eks mpx.no en knall brenner til billig penge. Les testen av den her på www.hw.no eller www.dinside.no/data Jeg finner ingen test om BenQ-en her på hw... Har den blitt testet her? mvh (Har akkurat kjøpt en slik, men ikke begyndt å bruke den enda) Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Finner du ingen test? Her er min test av BenQ DW1620A: http://www.cdfreaks.com/article/159 Edit: tror ikke hw.no har testet den nei. Endret 1. februar 2005 av OC-Freak Lenke til kommentar
Jove Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Finner du ingen test? Joda:) Men ikke på hw.no Les testen av den her på www.hw.no Takk for link uansett! Lenke til kommentar
Montanaaaa Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Hvor kan jeg i så fall kjøpe denne dvd brenneren? elkjøp, expert, lefdal osv? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hvor kan jeg i så fall kjøpe denne dvd brenneren? elkjøp, expert, lefdal osv? Vet iallefall at www.mpx.no har den, mener også at Eljkip skal ha denne. Lenke til kommentar
Montanaaaa Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Hvilke skal jeg kjøpe imorgen? * DW1620PRO eller * BENQ DW1620 Er "pro" bedre pga navnet? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Samme brenner, eneste er at pro har litt nyere firmware, men dette kan du jo oppgradere selv. Pro kommer med nero programvare og ikke-pro kommer med sonic programvare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå