x-team Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Skal ha meg ram, prosessor, hovedkort og skjermkort om nødvendig. hva anbefaler dere? Vet ikke helt om jeg skal ha athlon 64 eller intel. Har ca 20000kr men skal ikke bruke så mye. Bare kom med anbefalinger! Helst bra overklokking! Lenke til kommentar
thomba14 Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hva er bruks områdene? spill, videoredigering etc. ? Lenke til kommentar
x-team Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Skal spille en del ja! Redigerer litt film men det er bare sånn små filmer så det er ikke no spess og legge vekt på! Overklokkes skal det og:D Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Dette heller mot et S939-system (AMD Athlon 64). Andre her kan liste opp spesifikke komponenter. Pass imidlertid på at du får en A64 "Winchester". Disse skal visstnok være klokkevillige. Lenke til kommentar
x-team Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Ok! Hva med dette oppsettet? Dette hovedkortet og denne prosessoren og jeg har funnet ut at jeg trenger ikke ny ram! Og denne kjøleren og denne skjermen! Hva tror dere om det oppsettet? Er den prosessoren bra og overklokke? Er den kjøleren bra? Lenke til kommentar
TAS Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Ville heller ha valgt ett Hk med Nforce4 brikkesett isteden for via sitt.hvis du skal ha skjermkort,hadde jeg gått for ett 6800GT. Kanskje du heller burde velge ett PCI express oppsett? Lenke til kommentar
x-team Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Har nettopp kjøpt meg nytt skjermkort så det har jeg ikke så veldig lyst til egentlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå