Gå til innhold

Forelsket i Acer Ferrari! Hvor kan jeg finne den?

Anbefalte innlegg

Jeg ble plutselig forelsket i Acer Ferrari 3200

Jeg kan ikke finne den på noen norske butikker (netthandel)

Eneste nettstedet som selger den er Itbutikken. Men da blir varen levert med dansk tastatur står det. Hvilket betyr(kan ikke jeg få den med som "norsk" vare)???? Blir da operativsystemet også dansk? Ingen som vet om noen norske forhandlere som selger acer ferrari 3200? Hjeeeelp, må ha den!!:):):)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har selv en Ferrari 3400 og den kom i silke pose når jeg fikk den :p det gjør sikkert 3200 også da menne.

Jeg syntes den er drit stilig , men du må passe godt på den så det ikke kommer riper...

Min 3200 kom også i silkepose, frakter pc-en med silkeposen på i sekken nå. :thumbup:

Har en god del små, ubetydelige riper som du bare ser hvis du studerer. :tease:

Dansk tastatur er ikke noe problem, det er bare "Æ" og "Ø" som har byttet plass og det tar 30 sekund å skifte. Det følger med norsk, engelsk og dansk programvare. :thumbup:

Endret av Fredrik Larsen
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

nei, digital impuls.

Det er vell æ og ø som har byttet plass på det danske tastaturet.

Programvaren til min ferrari ble levert på flere forskjellige språk (6cder). Deriblant dansk og norsk, regner med at det er det samme på den "danske" versjonen.

mvh

Endret av MaDDoG
Lenke til kommentar
Dansk tastatur er ikke noe problem, det er bare "Æ" og "Ø" som har byttet plass og det tar 30 sekund å skifte. Det følger med norsk, engelsk og dansk programvare. :thumbup:

Det er mer enn bare det. Det er en del tegn og slikt som er litt forskjellig også. Jeg så en post hvor alle forskjellene står

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...