lalleh Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Har bestilt dette kabinettet, men har noen spørsmål. På websiden til Thermaltake står det at det er et "Full tower", men der jeg bestilte det fra sto det kun "midi tower". Hva vil det si? Er det snakk om to forskjellige versjoner? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Ikke egentlig, tror det heller er bare Thermaltake og "vi" som ser på det forksjellig, vil si at kabinettet kansje er en mellom ting av midi og big tower, jeg syns værtfall det er godt med plass til det jeg bruker kabinettet til, har altså dette kabinettet i sølv, har også lagt inn en erfaring i prisguiden Jeg er værtfall meget fornøyd. Lenke til kommentar
lalleh Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Okei, takk for svar! Måtte bare vite at vannkjølingen (TT Big Water) passer inn og slikt. Og det sto det utifra erfaringen din på prisguiden at ikke var noe problem. Gleder meg nå, jeg.. <3 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Du blir nok neppe skuffa, er meget fornøyd! Her har du foresten noen bilder av kabinettet: http://home.no.net/ymerx/Diverse/Bilder/Data/ Som du ser så har jeg TT big water vannkjølinga Edit: Vet at det er mye ledning rot kansje, men sånn har jeg altid hatt det må vel finne en eller annen lur måte å få det litt mindre rotete etter vært Endret 31. januar 2005 av ToxicMan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå