Floppen Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Quote: Den 2002-06-20 00:44, trn100 skrev: Quote: Hoppesagåsa skrev (2002-06-20 00:35): Synes det begynner å bli nok av verdensmestre her på forumet. Freud, overskriften din er alt annet enn misvisende! Helt enig! Kanskje på tide noen tar en avgjørelse på hva dette forumet skal brukes til? Kan nesten ikke huske å ha sett et spørsmål om hjelp her som har medført annet enn en debatt om feilposting, sperringer, skittkasting og eller trusler.... Helt enig. Begynner å bli redd for å skrive på forumet. Man får jo kjeft for alt. f.eks feil quoting. Slik jeg gjorde nå. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Quote: Floppen skrev (2002-06-20 03:23):Helt enig. Begynner å bli redd for å skrive på forumet. Man får jo kjeft for alt. f.eks feil quoting. Slik jeg gjorde nå. Skal bli spennende å se hvor lenge HW kan overleve med en slik politikk... Et support forum hvor man er nødt til å be om unnskyldning for mulig feilposting for ikke å bli kastet ut nesten før spørsmålet er stilt??? Hvor enkelte tilsynelatende ikke har annet å gjøre enn å sladre om misbruk av store bokstaver og feilaktige spørsmål... Håper og tror at HW's mod'er finner en annen og bedre løsning enn den heksejakten som nå preger omgivelsene... Blir kanskje kastet ut jeg også nå, men det spiller ingen rolle... Klarer meg til nød uten HW om jeg må... Har ingen mulighet til å flytte tråden til tilbakemeldinger heller... Ha en god dag alle! Lenke til kommentar
boza Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Ja har'n fått svar på problemet? Eller skal dere fortsette å krangle...? Patetisk. Som folka her sier Freud, så er det en blå liten boks på hovedkortet som har 6eller 7 stk hvite brytere, bryter nummer 1 pleier å være Cmos brytern, MEN det står på hovedkortet hvem det er...OK: Først finn den lille bryter boksen mens pc'n er av og strømkontakta ute, finn den brytern som tilhører Cmos (1 av de 6-7), dytt på den ett hakk, fyr opp pc'n, les meldingen som kommer,antaqgeligvis CMOS reset eller.no. så slå av pc,ta ut strømkontakta, sett brytern tilbake. så fyr opp pc'n igjen. Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2002 vel fikk resat CMOS men maskinen virker forrsatt ikke slik den skal. Får feilmeldinger hele tiden når jeg/vi er i windows. Kan ikke trykke på Min datamaskin engang.. og det er helt uenkelig å spille noe.. NOen som har vært bortig det samme? Lenke til kommentar
boza Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Nå høres det mer ut som en en HW feil... Nesten ut som en typisk RAM feil, har du flere RAM brikker i den? i såfall ta ut en og prøv å fyr opp med bare en brikke i, se om han går stabilt da... Eventuelt skift ram slotter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå