Gå til innhold

Tips til utplaseringsjobber?

MagE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hovedspørsmålet er vel HVA dine intereser er? Skal du finne ut av om dette er en jobb du har lyst til å drive med, eller er det bare en plass å være en uke og ha det morsomt? :dontgetit: jobbet selv på et lokalt kaferi i byen jeg bor i, stod på og fikk meg sommerjobb etter på. Så husk på og stå på har aldri skaddet noen, men mange har tjent på det... ;)

Lenke til kommentar
Hovedspørsmålet er vel HVA dine intereser er? Skal du finne ut av om dette er en jobb du har lyst til å drive med, eller er det bare en plass å være en uke og ha det morsomt? :dontgetit: jobbet selv på et lokalt kaferi i byen jeg bor i, stod på og fikk meg sommerjobb etter på. Så husk på og stå på har aldri skaddet noen, men mange har tjent på det... ;)

Dette er bare en uke, så det og jobbe på en elektronikk butikk og bære lyspærer hørest ikke fristende ut. tror dere en jobb på Danskebåten/englandsbåten er en mulighet?

Lenke til kommentar

Hvis du går i 10. klasse tror jeg ikke jobben på danskebåten blir særlig fet. De har jo stort sett folk, men trenger sikkert en kar til å skrubbe dekk. Kaptein blir du neppe.

Finn deg en helt ok jobb på en eller anna sjappe du ikke hater over alt på jord, gjør en hederlig innsats, bli lagt merke til, så kanskje får du ekstrajobb der? :)

Lenke til kommentar

Noe som hadde vert kult ville vert og fått seg jobb på et cruseskip. må nok jobbe den siste uka av skolen men det ville klart vert verdt det. tenker da på den typen som drar til middelhavet og ankrer opp i en bukt der(og gjerne blir der i en måne).

eneste jeg er litt usikker på er om disse drar ifra norge

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...