dj_j0tul Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hei! Jeg testet nå min gamle gode TG-skjerm... og fannt omsider ut at den er død hehe! Så, jeg må ha en ny... bruker denne utrolig sjeldent... kanskje 3 ganger i året, da jeg reiser på TG, OsloLan ol. Men, jeg må ha noen pene bilder, 19" og til en billig penge. Snakker altså om en brukt CRT-skjerm, har ikke råd til annet nå, og gidder ikke bruke mer på en skjerm jeg bruker 3 ganger i året Noen som veit hvem som selger slikt? Eventuelt hva jeg burde se spesielt etter som pleier og være gode skjermer? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Launch Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Sjekk demovarer på webshops og finn noe til rimelig pris, så kan du spørre her om den er bra. Lenke til kommentar
dj_j0tul Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Sjekk demovarer på webshops og finn noe til rimelig pris, så kan du spørre her om den er bra. hehe, godt råd, men planlegger et "bruktkjøp". Dvs, privat handel... Samsung Syncmaster-skjermer, er de gode feks? Eventuelt noen som bor i Akershus som skal selge en skjerm 17" eller 19" til en rimelig penge med godt bilde, og maks 3 år gammel? (max 800,-) Endret 31. januar 2005 av dj_j0tul Lenke til kommentar
dj_j0tul Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 se på listen over brukte 19".... hvem kan anbefales der? http://www.jmdata.as/skjermer.htm Lenke til kommentar
Launch Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Prøv QXL.no og Finn.no hehe Personlig ville jeg aldri kjøpt noe brukt derfra hvis det ikke er fabrikknye ting som selges fra småbedrifter som legger ut ting der for å selge litt mer varer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå