ZyberZone Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Blir frustrert over alle forumsdelene her, så jeg legger inn dette under butikkdiskusjoner Men ihvertfall, skal kjøpe meg et pusslespill, og lurer på hvis jeg må betale moms på det? Hadde håpet det hadde gått under bøker, men det gjør det vel neppe? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Alle privatpersoner må betale moms. Det er bare bedrifter som kan få trukket fra momsen. Lenke til kommentar
AzureCloud Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Alle privatpersoner må betale moms. Det er bare bedrifter som kan få trukket fra momsen. Det finnes varer som ikke er momsbelagt! Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Ahhh, beklager. Jeg skal altså bestille ifra utlandet. Storbritania. Ble litt ivrig Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 så lenge det du kjøper koster under 200,- så slipper du moms Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Tror ikke puslespill går under bøker Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Hmmm, lurer på hvis jeg skal spørre hvis de kan dele pusslespillet i 2 deler Blir nemmelig ganske presis 400 kr for det. Så er det vel noe gebyr + 25% moms Lenke til kommentar
genetex Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 ikke ver så gniten nå, unn deg det du har lyst på visst ikke lommeboka streiker da! Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Alle privatpersoner må betale moms. Det er bare bedrifter som kan få trukket fra momsen. Det finnes varer som ikke er momsbelagt! Kom på det i etterkant. Du har helt rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå