EasyRaider Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Den gir en god pekepinn, men ikke noe fasitsvar. Det blir fortsatt bare gjetning, om enn på bedre grunnlag. Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 jegdriver en 6800gt med en 300w jeg funker fett men med en gang jeg klokker cpu,en så hører jeg bare en stor KLONK så begyner pc å ule hehe kjører en xp3000 768mb ram (3stk) 1hd og 2 dvd brennere funker som bare det selv om det er bare en no-name power Lenke til kommentar
maedox Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Antall watt er en god pekepinn i tillegg til prisen. For det er som regel alltid slik i dataverden at du får det du betaler for. Finnes en del poster om PSUer, så vil anbefale deg å søke siden det finnes mange her inne med god kunnskap og erfaring. Forton og OCZ er såvidt jeg vet gode greier. Har selv en OCZ PowerStream 520W, og skal være noe av det beste som er å oppdrive. Er knallfornøyd så langt. Det er i tillegg viktig hvor mange ampére den gir på de forskjellige railene. Min har: +3.3V: 28A +5V: 40A +12V: 33A Til gjengjeld har f.eks. Qtec sin 350W, som er no jalla, 17A på +12V som jeg husker. Bortimot 25A+ bør den iallfall ha mener jeg. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Da spørsmålet i tråden gjelder strømforsyning og ikke skjermkort, flytter jeg tråden til PSU og elektronikk. Lenke til kommentar
k.rab Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Har akkurat funnet ut at jeg har 250w power supply. Det var en aldri så liten nedtur. Da er vel eneste løsningen å kjøpe en ny PSU... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå