corky Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg har nettopp formatert og lagt inn winxp. (kjørte 2000 før) Jeg har hatt et irriterende problem med at fps i spill plutselig dropper ned til alt fra 30-2fps. Jeg har fulgt med på windows' oppgavebehandling, der ligger cpu bruken helt stabil, men hopper plutselig opp til over 40%. Ingen av programmene "melder" om cpu bruk i det dette skjer. Har også kjørt AdAware, hijackthis, norton osv. uten at det har funnet noe. Finnes det noe annet program for å måle systembruk, og der man kanskje kan få sett hvilket program som eventuelt forårsaker høy cpu bruk? På Forhånd, Takk Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Kjør perfmon.msc Høyre mus, add counters. Local computer counters, Process, %Processor time, All instances. ADD. Lenke til kommentar
berzerker Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Kjører indexing servicen din? Den er sinnsykt irriterende og kan ta knekken på endel CPU craft. Services.msc/Indexing Service Lenke til kommentar
Montag Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Anbefaler et fantastisk program som heter FreeMeeter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå