zarz Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg har en CL56, problemet med touchpaden er at den noen ganger klikker, hvis jeg musepekeren nederst på skjermen å prøver å dra den opp til toppen av skjermen følger den etter et lite stykke, når jeg slipper den igjen går den rett tilbake til utgangspunktet eller lengre.. Noen som har hatt det samme problemet eller som aner hva som kan være feil? På forhånd, takk! Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Prøv å fjerne og legge til Synaptics driverene på nytt..... Lenke til kommentar
zarz Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Har formatert pc'en og lagt inn winxp på nytt med driverne, det hjalp ikke Lenke til kommentar
acon Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Har opplevd noe lignende, men det var da jeg tørket at touchpaden med en fuktig klut da pcen var på Fungerte ikke på en liten stund, med unntak av små perioder. Har ikke sølt vann eller ligende på dataen? Lenke til kommentar
zarz Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Nei.. Har bare svettet litt Skjønner egentlig ikke helt hva det kan være. Er det noen som vet hvor jeg kan finne absolutt eller noe av de siste driverversjonen? Lenke til kommentar
Speis Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Har samme maskin som deg med samme problem. Jeg ringte butikken jeg kjøpte den fra, i mitt tilfelle MultiCom, og de mente jeg skulle sende den inn så de fikk prøve å finne feilen... Jeg har prøvd de nyeste driverne uten suksess, men la meg vite hvis du finner feilen! Lenke til kommentar
zarz Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Ok. Si ifra når multicom har funnet feilen, hvis de gjør d før meg. Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Min bror har samme problemet med sin whitebox CL56, men det er bare en skjelden gang det skjer hos han Lenke til kommentar
zarz Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Har prøvd en annen driver nå, får se om den hjelper eller ikke. Gir beskjed innen et par dager om den virker. Har nettopp testet den nyeste driveren fra synaptics, den hjalp ikke stort Endret 2. februar 2005 av zarz Lenke til kommentar
zarz Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg tenkte akkurat på om SP2 kan ha noe å si, mange prog. slutter å virke som de skal etter det er installert, kanskje dette er tilfelle på syntapics touchpader..? Noen som bruker denne typen touchpad med SP2 som ikke har problemer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Det har skjedd med meg på samtlige bærbare jeg har prøvd. Grunnen er at jeg bruker mye polyester som igjen avgir statisk elektrisitet. Touchpad'er reagerer på statisk elektrisitet, noen ganger med å ikke reagere i det hele tatt. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg har to laptoper, på den ene er touchpaden fin fin..Men den andre streiker ofte på samme måte som din. Det som hjelper er å kakke den litt rundt touchpaden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg har to laptoper, på den ene er touchpaden fin fin..Men den andre streiker ofte på samme måte som din. Det som hjelper er å kakke den litt rundt touchpaden. Kakke? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Jeg har to laptoper, på den ene er touchpaden fin fin..Men den andre streiker ofte på samme måte som din. Det som hjelper er å kakke den litt rundt touchpaden. Kakke? Du hørte riktig, han sa kakke. kakke kakke v1 (lydord) banke, slå (lett) k- en i hodet med noe hardt / k- til en / k- hull på isen / k- hull på et egg . Hilsen ponke Lenke til kommentar
Vimy Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Har samme problemet med min nye acer TM 2354Lci. Så på en grafisk oversikt at det var et punkt som konstant registrerte trykk. Dette oppdaget jeg 2 timer etter at jeg pakket den ut, og det skjer bare når jeg sitter med laptopen i fanget. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Jeg har to laptoper, på den ene er touchpaden fin fin..Men den andre streiker ofte på samme måte som din. Det som hjelper er å kakke den litt rundt touchpaden. Kakke? Du hørte riktig, han sa kakke. Greit nok det, men kakke hva? "Den"? Lenke til kommentar
acon Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Tror han mener pcen, altså plastikken rundt touchpaden... Eller har jeg misforstått? Lenke til kommentar
zarz Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Tror jeg har funnet løsningen (har bare testet den i 2 dager til nå), iallefall for min touchpad, kan hende det hjelper andre også. Leste en del om dette på andre forum og på andre nettsider. Er forsåvidt mye som kan gjøre at den blir litt rar. Se screenshot for inf om hva jeg måtte gjøre. Endret 5. februar 2005 av zarz Lenke til kommentar
zarz Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Etter et par måneder så har jeg funnet ut at det hjelper om jeg fukter fingrene Det som jeg skrev ovenfor hjalp ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå