[Atomic_Bomberman] Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Noen som har prøvd eller lest noe om denne skjermen? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306480&cks=WYO Kan selvfølgelig ikke forvente allverdens til den prisen, men hadde vært fint om det er brukbart ihvertfall... Tips til evt andre billigskjermer som duger? Bryr meg ikke så mye om f.eks DVI-inngang... Lenke til kommentar
RaptiCon Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Den skjermen der har jeg også lurt på. Den har jo lav pris, lav MS og den ser ikke verst ut. Men er ikke helt sikker på å bruke denne til spilling pga. prisen, ser for meg mye ghosting på den skjermen der. Men fint om noen med erfaring om den kunne svart. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Ville heller betalt 500kr mer og fått en "Samsung 17" LCD Syncmaster 710V TCO99 Skjerm,Silver" Lenke til kommentar
Prosessoren Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 men samsungen har jo 25ms, som er høyere.... Lenke til kommentar
bertie Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 ms er ikke alt som gjelder når det er snakk om kvalitet på en skjerm... folk tror det er en dårlig skjerm hvis ikke den har lav ms. Etter hva jeg har lest og erfart så skal man ikke se seg blind på denne hastigheten. bertie Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Word up.. Min Samsung 710V overaska meg veldig.. Den har faktisk veldig lite etterslep.. Men nå var jo 1800 kr. veldig billig da.. Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Er også intr. i denne skjermen. Er det noen som har testa den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå