Zithor Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hvilken av de syntes du er best ? Liker best fightingen i Buffy og kanskje storyen men Angel har den beste humoren. Er ganske lik på de to seriene. Lurer også på om noen kan rekkefølgen på sesongene. ( Buffy og angel sesongene sammen ) Mener at Sesong 1 av Angel er sesong 4 av Buffy og Angel s.2 er Buffy s.5, men det går litt i ball der Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg synes Buffy er den beste serien av de to. Men sesongrekkefølgen har jeg ikke mye peil på. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg synes buffy jevnt over er bedre, bortsett fra hele den sesongen som KUN var grining. Var det sesong 5 kansje? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Buffy er nok den beste serien jeg noen gang har sett (hvis man ser bort fra The Simpsons). Men har nok en del "hull" i historien ("plot holes") dessverre. Synd at den er over. Har ganske nylig begynt å henge på Buffy-forumet på IMDb.com. De siste sesongene ble dessverre litt for "slappe", det var kun slåssingen som var interessant. I de tidligere sesongene tror jeg vennskapet (Buffy, Willow og Xander) som var det beste. Men må uansett innrømme at sesong 7 er en klar vinner. Har aldri sett Angel, går det på TV? EDIT: bortsett fra hele den sesongen som KUN var grining. Var det sesong 5 kansje? Mye grining på Dawn i sesong 5, hvis det er det du tenker på? Endret 1. februar 2005 av DevN Lenke til kommentar
Zithor Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Har aldri sett Angel, går det på TV? Ja den går på TV 2 rundt midnatt, vist det ikke er ferdig og sende det...... Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Har faktisk sett alle Buffy, å alle Angel episodene ( Ja, greit jeg har ikke noe liv ) Jeg likte best Angel. De beste episodene er klart de med tilbakeblikk fra de tidligere år med Angel. Og selvsagt episodene når begge to er med da (Buffy & Angel) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Brudd på 3-ordsregelen fører til at tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg