Gå til innhold

TV-program til HTPC

Anbefalte innlegg

Hei, hei!

Har kjøpt meg et Hauppauge Wintv PVR500 nå, som bare er tilgjengelig i Media center edition, og trenger et TV-program.

Har dere noen gode/dårlige erfaringer med TV-program for meg?

Tenker litt på Meedio, hvor TV-program trial følger med, da det ikke er ferdig enda, men dette er vel litt tvilsomt, da jeg ikke egentlig får kjøpt TV-programmet enda.. Ellers har jeg sett litt på BeyondTV, har noen noen erfaringer med dette de kunne dele med meg?

Ellers? Hva kunne være aktuelt? Er villig til å betale for å få et godt tv-program. Jeg trenger noe med støtte for to tunere, og mulighet for EPG når det blir tilgjengeliggjort..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har prøvd det meste av tv program og min er erfaringer er som følger:

Meedio: Generelt bra, men tv delen er på utviklings stadiet og lider en del barnesykdommer. Jeg kommer nok til å bruke dette etterhvert, det går dog ann å integrere SageTV/Beyond TV etc, i Meedio.

Sage TV: Helt greit, men jeg likte ikke designet.

Beyond TV: Bra, pent design, men ikke optimalt til mitt bruk som mediacenter.

Mediaportal: Meget bra, dette bruker jeg i dag, men komme nok som sagt til å gå over til Meedio ettersom de utvikler det ytterlig.

Det skal da sies at jeg har lagt forholdvis stor vekt på muligheten til å spille av filmer, musikk, og vise bilder i tillegg til å se på Tv. Mediaportal er forøvrig gratis og er designmessig, veldig likt Meedio.

Vil anbefale deg på det sterkeste å lese litt rundt på forumene til de forskjellige programmene, med tanke på om tv-kortet ditt støttes/problemer med ditt kort.

Her er tester av dem:

http://htpcnews.com/main.php?id=hardware3#Software%20Reviews

Endret av NakedChef
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...