shagg0r Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) har hørt cv høytalere og det eneste som er bra på dem er bassen. Men det må da være et godt argument for å prøve en av subene deres? Noen som har hørt en cv sub i bruk i et system med andre høytalere en cv? Jeg sitter med nac c372 og b&w dm604 s3 og har lyst på en sub tipper egentlig at ingen suber fra cv klarer å matche mine høytalere må vel opp en del i pris ja :\ Endret 31. januar 2005 av shagg0r Lenke til kommentar
tomviktor Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) De klarer nokk å matche dine høyttalere når det kommer til "mengde lyd" hvis jeg kan si det slik, men de CV-subbene har en tendens til å bli fort slappe, så skal du ha kvalitetslyd... Sats heller på noe annet! Nå er jo ikke Dine høyttalere heller av de beste, men de er av en annen klasse enn CV, vil jeg påstå... Bruksområdet er jo en faktor: Hjemmekino: CV kan godt brukes. Stereo: Nope, sats heller på Patos eller Audiovector f.eks, dette er forholdsvis rimelige, men gode subber Endret 1. februar 2005 av tomviktor Lenke til kommentar
shagg0r Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Nå er jo ikke Dine høyttalere heller av de beste mine høytalere kicker ass Lenke til kommentar
gmortena Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Yamaha sub er også ganske god etter det jeg har hørt. feks Yamaha YST-SW800 Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg