Skogslik Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 eg var på netshop.no og såg på pc bygger. eg skall ha sapphir radeon x800xl men det kunne eg ikkje velge. Kann eg ikkje ha det skjermkortet da?? er det mye billigere og kjøpe deler og bygge selv en at netshop gjør det??? kor masse sparer eg?? Lenke til kommentar
eLNAN Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Kanskje du kunne gitt litt mer info. Det du skriver der sier ingen noe. Og tviler på at noen gidder å gå inn på netshop.no for og se på pcbygger. Gi litt mer detaljer så får du sikkert hjelp:) Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Du sparer den summen som står i den øverste "rullegardinen" på å bygge selv. 350,- eller noe rundt der tror jeg det er. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 ok. eg skall ha dette i pcn min: Prosessor: Amd 64 3500 Hovudkort: MSI K8N Neo4 Platinum Ram: Corsair valuve s pc 3200 ddr-dimm 1024mb Grafikkort: Sapphir Radeon x800xl 256mb Brenner: nec dvd brenner harddisk: western digital caviar 200gb Kabinett-: Aopen 600b og det er ikkje all delene som kan kjøpes i pc bygger som foreksempel skjermkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå