zhorty Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Hoi! Har bestillt en ny harddisk på 160gb nå, og har 2 fra førav (en 20gb og en 80), casemod og cd-roms, og har dermed ikke mer strøm. Og istedenfor å ta ut 20gigeren for å få strøm til 160 gigeren, tenkte jeg å kjøpe en Strømsplitter kan være en idé. Men jeg mener å huske noen sa at CPU'en eller andre ting kan kjøre ustabilt da, siden det ikke får strøm nok. Er dette sant? Tipper dere har peiling her, derfor spør jeg her Takker for svar. Fredrik Endret 31. januar 2005 av zhorty Lenke til kommentar
Thel Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Da må du nesten oppgi antall watt, og merke på PSU! Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 CPU kommer evt til å kjøre ustabilt hvis PSU er for svak. Hvilken PSU har du? Mye Watt altså. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Topic: Strøm Splitter ? Her kommer nok psilocybe innom og tar en titt på 3-ords-regelen ja Du kan regne med stenging heller enn bytte av topic, hvis du ikke skynder deg... Lenke til kommentar
muffe Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Som de andre nevner trenger vi å vite merke og modell på strømforsyningen. Men det som også er litt interessant er den øvrige hardwaren. Tenker da på CPU, hovedkort, skjermkort og andre strømkrevende enheter. Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Det vil 95% sikkert gå fint da en harddisk ikke er såååå strømlrevende... Ja Psilocybe titter nok snart innom å stenger din tråd om du ikke dytter på et ord eller fler til i topic... Lenke til kommentar
srbz Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hva med å kjøre 2 psuer? fyrer du inni en slik, eller noe annet billig drit, holder det til å drive en harddisk ++ samme hvor ustabil den er og hvor lite den yter i praksis. Prob. er vel hvis du har lite kabinett og ikke vet hvor du skal fyre den hen... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Topic: Strøm Splitter ? Her kommer nok psilocybe innom og tar en titt på 3-ords-regelen ja Du kan regne med stenging heller enn bytte av topic, hvis du ikke skynder deg... For sent. Brudd på tre-ord-regelen = stengt tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg