Gå til innhold

Rykter om The punisher

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ikke rykter, det er harde fakta...

http://gamer.no/art.php?artikkelid=12889

:ohmy:

Jaja, jeg gir faen. Jeg har allerede warez-versjonen, og jeg har forhåndsbestilt originalen fra Play.com, så nå må jeg bare vente ei lita stund.

Men surt at Norge ikke selger spillet. Snakk om dobbeltmoral! Manhunt ble solgt overalt, ikke bare var det meningsløs vold fra en syk hjerne, men spillet var også så FORBANNA DÅRLIG!!! :mad:

EDIT: Etter å ha lest artikkelen holder jeg på å hente en spikerpistol og skyte masse nagler i taket! :p

Makan til fjomper, de folka som sier at The Punisher er så KJEMPE VOLDELIG, og at GTA spillene er en liten knuppe i forhold, og at man dreper stakkars personer, osv osv...

Spillet er da ikke SÅ forbanna voldelig! (Ok-ok, det er ganske voldelig, men ikke til de grader at det har noen "rett" til å bli bannet)

De folka fra K.E. Media høres ut som rektoren vi hadde på ungdomsskolen, som nektet oss i å ha en jumper med en logo. (altså, en slags skole-uniform, men bare overdel. Hettegenser)

Grunnen var fordi bildet på genseren var for "voldelig"! Det var bilde av en gutt som satt og skrev lekser som juling, så topplokket spratt opp i lufta.

På siden sto det "Mester hjernene". TRO MEG! Det var ikke mer voldelig enn det man ser på Tom & Jerry!

Men nå er jo det en helt annen sak da...

Det er underlig i forhold til at de allerede har gitt ut Grand Theft Auto-spillene. Jeg har ingen tro på at nordmenn er mer sårbare for voldsinnhold enn dansker og finner.

Er så jævlig enig med han.

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
[iC' date=31/01/2005 : 21:59] Men surt at Norge ikke selger spillet. Snakk om dobbeltmoral! Manhunt ble solgt overalt, ikke bare var det meningsløs vold fra en syk hjerne, men spillet var også så FORBANNA DÅRLIG!!! :mad:

er helt enig med deg der

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...