kim_14 Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hei jeg trenger hjelp til dc++.......Det kommer opp at: no slots available hva skal jeg gjøre? ? ? takk for hjelpen Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Det betyr at den du laster ned fra ikke har flere ledige/åpne slots/nedlastingsplasser igjen. Du må nok bare vente til at han/hun får en ledig slot. EDIT: Denne hører forresten til her. Velkommen til forumet Endret 31. januar 2005 av PCXray Lenke til kommentar
kim_14 Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Takk skal du ha...... Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Er ikke lov å snakke om nedlastning som ikke er lovlig...les reglene;) Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 jeg ga kanskje deg ikke en varm velkomst men det er bare sånn;) Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Er ikke lov å snakke om nedlastning som ikke er lovlig...les reglene;) Du kan faktisk laste ned lovlige ting fra DC, som demoer og slikt som ligger ute andre steder på nettet EDIT: Dessuten e det ikke ulovlig å snakke om DC, da tror jeg ikke denne tråden hadde eksistert som sticky. Endret 31. januar 2005 av PCXray Lenke til kommentar
Leffa01 Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Kan laste ned lovlige filer med DC++ også da.. Lenke til kommentar
Danjaco Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Er ikke lov å snakke om nedlastning som ikke er lovlig...les reglene;) For alt du vet kan han laste ned lovlige bilder, filmer eller annet han Der popa det inn to svar foran meg også ja Endret 31. januar 2005 av TheGreatOne Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Er ikke lov å snakke om nedlastning som ikke er lovlig...les reglene;) jaha.... mye som er lovlig å laste ned,,,, tv serier f.eks, kan også bruke dc som chatteprogram hvis du føler for det Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Er en missforståelse at alt som ligger ute på DC er ulovelige saker/warez, er faktisk relativt vanlig for å distributere gratis apps etc. Men man skal jo så klart ikke utelukke at det som foregår er ulovelig, men, uskyldig, til det motsatte er bevist Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Er ikke lov å snakke om nedlastning som ikke er lovlig...les reglene;) Hei, Slike kommentarer fra hobbymoderatorer kan vi godt undvære. Kanske du sku lese reglerne du også! 2 innlegg ret efter hinnanen - når du ku editere i det første! Mvh Kimmer Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Er en missforståelse at alt som ligger ute på DC er ulovelige saker/warez, er faktisk relativt vanlig for å distributere gratis apps etc. Men man skal jo så klart ikke utelukke at det som foregår er ulovelig, men, uskyldig, til det motsatte er bevist så sant så sant Lenke til kommentar
kim_14 Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 ok......hehe er ny her Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Et prakteksempel på en feilpostet, totalt off-topic tråd.. Til trådstarter: Du har fått svar på spørsmålet ditt og i tillegg blitt henvist til riktig kategori, stenger denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg