eLNAN Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Hei. Jeg driver å ser etter gode deler til en billig pris for pc oppgradering. Bruksområdet er spillling og tv titting fra pc til tv. Krav: USB2 Ikke altfor bråkete. 64Bits system (helst 939, mest fremtidsrettet har jeg hørt). Et holdbart skjermkort med gode muligheter for flashing og overklokking. Nytt tastatur som passer til spilling. DVD/brenner hvis mulig. De andre delene i systemet er: 2x256 PC2700 DDR (skal oppgradere senere) 1x80GB harddisc 1x200GB harddisc CDrom Er ikke typen som trenger det _BESTE_ så mellom mellom 3500-4500 hadde vært fint På forhånd takk :!: Endret 2. februar 2005 av eLNAN Lenke til kommentar
eLNAN Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Ingen som kunne ha hjulpet meg? Har veldig lyst på nye deler men vil ikke brenne meg på å kjøpe deler som ikke passer bra samme osv. Hva med Radeon 9800 Pro eller 6600GT? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Hvis du skal oppgradere, så vil jeg anbefale at du også kjøper en hovedkort som støtter PCI-E. Se vedlegg. Tatt ifra NetShop.no Edit: Litt over ditt budsjett, men en bra pc. Endret 1. februar 2005 av Moltrez Lenke til kommentar
eLNAN Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Tusen takk for svar. Tror det skal gå bra jeg. Har aldri bestilt fra Netshop før men regner med at det skal gå bra. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 NetShop er hyggelige, kjapp til å levere varer (også retur varer), gode priser, bra kundeservice. Nesten perfekt på alt Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 moltrez har et meget godt oppsett! men, ville gått for et logitech ultra x tastatur isteden...det er en drøm! Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et lite informativt emnefelt. Vær snill å rette opp i dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå