Ender Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Mogleg eg overser noko aldeles innlysande og grunnleggjande her, men here goes: I eit pdf-dokument opna i Adobe Acrobat 6.0 Pro, kan eg skriva ut fleire (til dømes 4) sider på same A4ark? Noko tilsvarande "Skriv ut" -> "Støtteark" i Powerpoint? Dersom ja, kan nokon beskriva framgangsmåten for meg? Endret 31. januar 2005 av Ender Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Du kan klippe ut det du skal ha, og sette det inn i f.eks paint... Lenke til kommentar
Format71 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Tror ikke det finnes en slik funksjon i Acrobat. Denne funksjonaliteten finnes som regel i skriverdriveren. Dersom det ikke finnes i skriverdriveren din finnes det et fantastisk program som heter FinePrint. Dette legger seg inn som en virtuell skriver og lar deg skrive ut opp til åtte sider på en side. -Vegar Lenke til kommentar
Ender Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Takk takk, FinePrint funkar glimrande. Akkurat det eg var ute etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå