flodhest Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Vet ikke om noen av dere husker hvordan www.krem.tk så ut før jeg? Den firkantede, enkle saken... Nå har jeg ihvertfall oppdatert litt, kan litt mer css enn den gangen. Hva synes dere? www.krem.tk Merk: Jeg har ikke sortert koden enda, den er meget rotete for øyeblikket. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Unngå .TK. Hvorfor? Edit: Syns siden var fet forresten! Endret 31. januar 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Unngå .TK. Vet, useriøst og greier, må få skaffet meg et ordentlig domene snart. Noe mer? Lenke til kommentar
joffar Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Ett par ting... Du sier ikke at det bare er design du vil ha kritikk på, så jeg legger til litt annet også jeg... Du sier bytt browser... skulle vel egentlig være nettleser vel, eller er browser akseptert som godt norsk nå? Hvorfor skal jeg bytte browser? Du burde vel forklare litt om hvorfor jeg skal bytte ? Pen side selv om den er litt fargeløs, blir litt blass dersom en stirrer lenge på den. Du trenger ikke de stiplede linjene under hver kategori. Ellers en pen side. Lenke til kommentar
Mira Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Selve designet er jo i for seg veldig bra, men disse boksene inni som du bruker til div innhold, var ikke spesielt behagelige å se på. Tror det kommer av at de kun har en "border" oppe og nede. Ville kanskje forsøkt meg på en forandring på akkurat den delen. *lese hele posten ja, ga deg visst kritikk for rotete kode* Men ellers pent Endret 31. januar 2005 av Mira Lenke til kommentar
magh Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Edit: Syns siden var fet forresten! Noe som ikke samsvarer her. På menyen har du ensfarget, både på "vanlig" og :hover. Resten av siden er bygd opp av gradienter og enkelte ensfargete områder. Jeg synes du må enten gradere menyen også, eller droppe alle gradientene og kjøre ensfarget på alt. Unngå .TK. Hvorfor? Har lurt litt på det samme. At alle skal ha Firefox er bare bra, men at en del vil ha .tk er visst ikke så greit. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Joffar: Er enig at det hørtes litt...bastant ut. Endret til "Anbefalte nettlesere". Mira: Kan prøve med noen forandringer her. Noen andre som er enige i det forresten? magh: Å kjøre ensfarget på alt ville blitt litt vel drastisk. Tenkte å bryte opp med litt "kontraster" i menyen, ved å nettopp ikke bruke gradienter eller lignende. Vil ikke at det skal bli for mye. Men, klart, om det ser dumt ut skal jeg nok klare å bytte ut med bilder. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Den bugger i IE med noen merkelige scroll greier. Horisontal scroll er det i IE også. Gir opp IE ass. Ellers er deb kjempe fin i FF men fargene var litt kjedelige etter min mening. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Bah, hater IE av hele mitt hjerte. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Ja, vi hater IE, skulle aldri eksistert! Siden var slettes ikke verst Men det var litt kjedlige farger, litt grått og kjedlig. Veldig lite som skal til for å forbedre akkurat det. Endret 31. januar 2005 av <ingve> Lenke til kommentar
genstian Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 fjern <script type="text/javascript" language="JavaScript"><!-- MyPopup = window.open("http://banners.dot.tk/bmcbanner?fldpromonr=1&fldbannernr=0&flddomainnr=4979959&ip=82.164.52.215&tid=1107208054009","1107208054009","height=100,width=486"); // --></script> og .tk er dessuten veldig bra Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 og .tk er dessuten veldig bra Hvorfor det? Lenke til kommentar
genstian Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 for det og gratis og kort Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) for det og gratis og kort Ikke for å dra diskusjonen langt over i OT nå, men jeg tør påstå at ulempene med dot.tk er flere enn fordelene. + Gratis + Bedre enn http://lang.og.vanskelig.adresse.com/~jallajalla3278/ - Tregt! - Hiver hele siden inn i en uønsket frame som man ikke kan fjerne - Popup-reklame som standard - Har fått et fjortisstempel av meg og GARANTERT mange andre - .tk er bare ikke et toppnivådomene som innbyr til seriøsitet. Det er nesten som hotmail.com. - Har (hadde?) et minstekrav på x besøk i måneden før domenet ditt blir stengt Endret 1. februar 2005 av Lokaltog Lenke til kommentar
genstian Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 for det og gratis og kort Ikke for å dra diskusjonen langt over i OT nå, men jeg tør påstå at ulempene med dot.tk er flere enn fordelene. + Gratis + Bedre enn http://lang.og.vanskelig.adresse.com/~jallajalla3278/ - Tregt! - Hiver hele siden inn i en uønsket frame som man ikke kan fjerne - Popup-reklame som standard - Har fått et fjortisstempel av meg og GARANTERT mange andre - .tk er bare ikke et toppnivådomene som innbyr til seriøsitet. Det er nesten som hotmail.com. - Har (hadde?) et minstekrav på x besøk i måneden før domenet ditt blir stengt tregt, hvorfor det? test? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Heheh, det er veldig treigt. Du skjønner det etterhvert og PoleCat har sagt det så bra: Jeg rekker å fylle badekaret raskere enn dot.tk-domener reagerer på et kall. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Heheh, det er veldig treigt.Du skjønner det etterhvert og PoleCat har sagt det så bra: Jeg rekker å fylle badekaret raskere enn dot.tk-domener reagerer på et kall. ok (hva er det rasketst domenet, som er gratis) Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Grunnen til at dot.tk er så tregt er at alle requests går gjennom serverne deres, og de er stort sett overbelastede. Det raskeste og beste er å kjøpe et webhotell hos en seriøs og god leverandør. Da får du et skikkelig toppnivådomene også. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Det raskeste er vel å la den gå gjennom den gratise webhotell giveren. Da blir ikke den redirected eller noe slikt. www.moo.no <-- er vel bedre en .tk dog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg