Nutti Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Tenkte å spørre forumet om noen har erfaringer med trådløse modem/router "alt-i-ett"-løsninger. Har akkurat bestilt ADSL fra Tele2 og ønsker å kjøre en trådløs løsning pga hjemmets topografi, bærbare pc`er og at det generelt er nok ledninger "flytende" rundt fra før. Må ha en viss sikkerhet på det også siden jeg har "suspekte" naboer rundt meg på alle kanter. Tenkte først på denne Komplett.no. men et billigere alternativ Komplett.no burde vel også gjøre nytten? Alle erfaringer/forslag/tips mottas med takk. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg kjører 3Com - slik som du linket til. Kjempe- enkel å sette opp og konfigurere. Har plenty sikkerhetsinnstillinger. Stabil og god rekkevidde. Anbefaler deg absolutt denne. Lenke til kommentar
Nutti Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Takker for anbefalingen. Tror jeg går for den. Noen som har noen anbefalinger for trådløse USB-nettverkskort? Kan vel ikke måle seg med kabel, men finnes det noen som er bedre enn andre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå