Nicotin Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hei.. For en stund siden ble mitt oppgavebehandlingsvindu veldig rart.... Når jeg trykker Ctrl Alt Del og videre oppgavebehandling så får jeg opp et vindu som bare sier noe om Oppgavene dataen driver med..Før pleide det også å stå noe om prossesoroppgaver mm, det er sikkert et ganske lite problem, men et stort for meg.. Det er ganske vanskelig å forklare (har windows 2000) Prøvde å laste opp et bilde, men HW støttet ikke filtypen..(paint) Hilsen Nico Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Dobbelklikk på feltet utenfor selve oppgavevinduet. Lenke til kommentar
Nicotin Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Hurra..det funka.. Tusen takk Lenke til kommentar
TCi Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hehe.. lurer på hvor mange ganger dette spørsmålet er tatt opp her på forumet... begynner å bli en del Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 OT: BTW, om du har lange fingre er det ofte raskere med NT4 trikset "CTRL-SHIFT-ESC" for å få frem taskman. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå