Glufsa Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 finnes det andre måter å oppgradere til winxp fra win 98 enn å kjøpe hele fullversjonen av xp og hvilken gratis programvare bør jeg ha Lenke til kommentar
TCi Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Du kan få tak i oppgraderingspakken. Da setter du bare inn Win'98 cd'en din under installasjonen og alt burde være i orden. Men det er ikke anbefalt å legge Windows XP over en Windows 98 installasjon, ren installasjon er å foretrekke. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Du kan få tak i oppgraderingspakken. Da setter du bare inn Win'98 cd'en din under installasjonen og alt burde være i orden. Men det er ikke anbefalt å legge Windows XP over en Windows 98 installasjon, ren installasjon er å foretrekke. koster det mindre? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Ja, mener prisen er noe lavere ved oppgradering. Dersom du er student så kan du få den enda billigere også. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) les avsnitt om win98 på denne side: http://www.winsupersite.com/faq/whistler.asp lykke til Endret 1. februar 2005 av gaggen Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 hvor kan jeg kjøpe winxp oppgradering? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 hvor kan jeg kjøpe winxp oppgradering? i alle store kjeden f.e Elkjøp, Bonus, Siba etc. i alle store nettbutikker: Komplett.no og flere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå