heggi Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Hei der! Jeg lurer på om jeg har fått et virus ser dere.. Har Norton 2002, og det er oppdatert.Har også scannet hd'n min men får feilmelding om at scanningen ikke kan fullføres.. Var inne og sjekket hotmailen min, der hadde jeg en ny mail uten innhold og jeg åpnet ikke noe innlegg av noen slag.. Etter dette flippet harddisken min ut.. Den starter opp, men så fort jeg får opp desktopen min restarter den. Lyden som spiller av i det xp er lastet er også helt vill..(den hakker og barker i veg..) Noen formeninger eller er det for lite informasjon til at dere kan si noe som helst? Lenke til kommentar
heggi Skrevet 17. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2002 Hei igjen der! Problemet fortsetter med denne nye hd'n jeg bruker nå..ergo det må være et problem med noe av mitt hardware.. Vet denne havner i feil emne, men jeg startet jo her da.. Noen forslag til hva av hardware som kan skape disse konfliktene?? Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Feilsøk! Du tar ut alle kort, og setter en og en inn igjen å ser hvor det går galt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå