Take Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg kommer sikkert til å bli skudt for å si dette. Men det er jo trosallt et fritt land. Men reglene her inne, at man ikke kan spørre om cd-key å sånt er dårlig . Men det er sikkert sånn for de noen smarte hoder har sakt downloading er ulovlig. Så da har sikkert ikke dere lov til å snakke om sånt på en allmen side. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Foerst.. hae? Maatte nesten lese gjennom det innlegget der 4 ganger foer jeg forsto hva det sa.. Men... 99% av folka som spoer som CD-Key har lastet ned et spill (piratkopiert, fyfy osv) - noe som dette forumet ikke tillater. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg kommer sikkert til å bli skudt for å si dette. Men det er jo trosallt et fritt land. Men reglene her inne, at man ikke kan spørre om cd-key å sånt er dårlig . Hvorfor er det dårlig? Men det er sikkert sånn for de noen smarte hoder har sakt downloading er ulovlig. Så da har sikkert ikke dere lov til å snakke om sånt på en allmen side. Stemmer, piratkopiering er "fyfy" og derfor ønsker ikke vi heller å ha det på forumet. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Det finnes forum med anarki. Tror det er slike du skulle deltatt i. Hvis ikke alt skal flyte må man ha regler. Og reglene bestemmer de som administrerer/lager forumet. De kan også lage de reglene de vil, for som du sa: Det er et fritt land Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Forumet er flott slik det er. Tror du det blir slik at man skal kunne spørre etter diverse cd-keyer på forumet til Norges største spilleside? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå