Hr. Jenssen Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Warrior returns from a galaxiy far, far away to talk about his experience with a 98% complete build... Les mer her. Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Goodie... indeed.. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Gjelder releasedatoen 8. februar (som det står på gamespy) for europa også? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Gjelder releasedatoen 8. februar (som det står på gamespy) for europa også? Gamer har satt lanseringsdatoen til 11. Februar. EDIT: Activision har akkurat bekreftet overfor Gamer.no at Knights of the Old Republic II: The Sith Lords kommer til Norge i februar. Endret 31. januar 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
TRS Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 har gledet meg til dette siden første gang jeg spilte 1'ern (visste ikke at en 2'er var på vei da, men det måtte jo bare komme:) ). Det skal bli spennende å se at (ikke om) Obsidian gjør det bra her. Lenke til kommentar
agalate Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Much looking forward to this, I am. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Hvis det kommer 11. februar har jeg et problem.. release WoW eller release KotOR2? edit: tror jeg selger meg på gata og kjøper begge Endret 4. februar 2005 av Xeenon_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå