CtM Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Sluta pipa svenskafaan er det mulig å synke dypere Lenke til kommentar
Fasces Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hadde det vert bedre skrevet hadde jeg likt artikkelen Seriøst, nordmenn trenger et spark i stompen, men denne spøken får bare urnasjonalistene blandt oss til å reagere i motsatt retning av hva jeg ønsker. Dette er jo veldig bra satire FOR SVENSKENE Typisk normenn å misforstå/feiltolke slikt (jeg tror i alle fall det er feiltoklet ). Tror jeg flytter til Sverige. Jeg avstår fra å kødde rundt med norske flagg. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Vi har vunnet Grand Prix dobbelt så mange ganger som dem i vest. Er det for øvrig noen som kan komme på en norsk hit? Ja, utenom den gamle hiten «Norge, Norge er et råttent land». OH NOES!!1 Lenke til kommentar
likferd Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Vi har vunnet Grand Prix dobbelt så mange ganger som dem i vest. Er det for øvrig noen som kan komme på en norsk hit? Ja, utenom den gamle hiten «Norge, Norge er et råttent land». OH NOES!!1 Hehe, noen som vet navnet på en svensk hit? Utenom den gamle hiten "rosa helikopter" :!: :!: Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hehe, noen som vet navnet på en svensk hit? Utenom den gamle hiten "rosa helikopter" :!: :!: *tenke tenke* Niks ikke en eneste en. Lenke til kommentar
consilium Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Det eneste jeg misunner Sverige for er deres bredbåndmuligheter. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Det eneste jeg misunner Sverige for er deres bredbåndmuligheter. tenkte jeg og. men jeg har alltid tenkt på sverge som scandinavia's "sentrum" Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Det eneste jeg misunner Sverige for er deres bredbåndmuligheter. tenkte jeg og. men jeg har alltid tenkt på sverge som scandinavia's "sentrum" På amerikanske filmer så nevner de alltid SWEDEN og ikke NORWAY ... er det en grunn til det? Det og bredbånden deres er det eneste de har Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Fler nobellspriser...de har jo Alfred Nobel, så Hehe akkurat.. Kanskje ikke så rart de har fler når du ser hvem det er som deler ut disse prisene? Kan jo si at vi har fler spellemannspriser enn dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå