Ghost-master Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Jeg lo høyt da jeg leste denne artikelen http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=102439 . :!: :!: jeg skulle ikke tro at noen svensker hadde så mye sinne mot Norge edit: "motangrep" på titelen Endret 31. januar 2005 av Ghost-master Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Morro å se at jeg ikke er den eneste som mener det der Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Å la nordmenn stemme for/mot unionen i 1905 var, er og kommer alltid til å være Svensk Etterretningstjenestes største tabbe. Nesten som jeg aner et lite mindreverdighetskompleks i den artikkelen... Forresten: Orddelingen i tittelen gjør ikke den ikke lett å lese. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Ånei, OMG. FAEN, svenskene har flere "hits", skog, nobelpriser og en masse annet unødvendig tull. HAr vi ei som er litt sjalu her? Lenke til kommentar
guezz Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg håper at folk tar ironien i artikkelen ... Btw: :!: Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg håper at folk tar ironien i artikkelen ... Btw: :!: Vell, jeg tok den ikke. Det der var helt latterlig det ho skrev! At Norge egentlig var Sveriges eiendom en gang. Men siden svensker er så dumme så ga de det bort! Ikke vår feil at de er så fordømt dumme! Hahahaha :!: Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 :!: Det er så latterlig at jeg blir trist på svenskenes vegne! :!: :!: Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Fler nobellspriser...de har jo Alfred Nobel, så Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 LOL!!! :!: Spesiellt lol @ den siste setningen: PS!Aftonbladet ble for noen år siden kjøpt av VGs eierselskap, Schibsted... :!: Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Å høre på Prima Vera's sang om svensker passer i dette tilfellet, for i motsetning til det furtne oppgulpet til den svenske kjerringa, er det de synger om i den sangen sant... :!: Vi (og andre I-land) overtar all svensk industri (som de nevner i sangen) og nå er svenskene sjalu... Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Dette er så tragisk å lese! :!: :!: Svensker Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg kan bare gjenta meg selv: REMOVE SWEDEN! Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Alt det "negative" de sier er jo positivt Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg er faktisk glad for at svenskene har vunnet grand prix flere ganger enn Norge. Det er jo bare patetisk... Lenke til kommentar
starfish Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Og svensk svartmetall suger Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 la dem råtne sier nå jeg... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Aner vi en slags bitterhet og litt sjalusi hos svenskene? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Men vi lot dem gå - og se hva det har blitt av dem: sunne, svinerike, lusekoftekledde velter de seg i sin selvtilfredshet, overbevist om at de er Skandinavias stjerner. Hun her er misunnelig ja :!: Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Det gis ut flere kokebøker pr. innbygger i Sverige enn noe annet sted i verden, våre kokker er berømte. Her finnes god mat, der finnes fiskeboller og slaskete lutefisk. Hmmm... Norske kokker er jo i verdenstoppen, vunnet flere mesterskap og i Italia er jo tørrfisk så populært at mafiaen er innblandet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå