jenat66 Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Hei! Som dere ser av overskriften kommer jeg ikke inn i sikkerhetsmodus. Kommer inn i konsollet og får valgt sik.modus, men etter at en lang liste med div filer i C:windowssystem32 har blitt skrevet, stopper det opp. For å komme videre må jeg restarte maskinen. 'Tror' jeg har gjort et eller annet for å 'tweake' ytelsen i XP tidligere, men husker ikke hvor jeg fant 'tweaken', eller hva jeg gjorde. Kan noen hjelpe? John Erik Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Jeg opplevde akkurat det samme idag! Jeg har søkt på google, men har ikke funnet noen løsning. Så om du eller noen andre finner ut av det, vær snill og poste det! Lenke til kommentar
jenat66 Skrevet 18. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2002 Hei! Jeg fant en løsning på problemet. Skriv msconfig i 'kjør/run'-feltet på startmenyen. Velg arkfanen 'boot.ini', under 'oppstartsalternativer' merker du av for '/safeboot', trykk deretter 'bruk'. Start maskinen på nytt. Maskinen startet da direkte opp i sikkerhetsmodus. NB! Husk å gjøre motsatt i sikkerhetsmodus, slik at maskinen starter opp som normalt neste gang! :smile: John Erik Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Quote: jenat66 skrev (2002-06-18 11:04):Jeg fant en løsning på problemet.Skriv msconfig i 'kjør/run'-feltet på startmenyen.Velg arkfanen 'boot.ini', under 'oppstartsalternativer' merker du av for '/safeboot', trykk deretter 'bruk'.Start maskinen på nytt.Maskinen startet da direkte opp i sikkerhetsmodus.NB!Husk å gjøre motsatt i sikkerhetsmodus, slik at maskinen starter opp som normalt neste gang! :smile:John Erik Tungvint måte egentlig. Du kan vel bare loade commandprompt og skrive win /safeboot ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå