St.Jimmy Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Går det ann å spille Half life 2 på denne: Netshop Eller burde jeg vente til sommeren med å kjøpe en pc til samme prisen som jeg kan spille hl2 på? Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Det er hovedsaklig grafikkortet det kommer an på her. Jeg ville ha kjøpt en maskin med minimum 9700-grafikkort, og med minimum 128MB grafikkminne. Du får slike maskiner nå for en liknende sum, men du kan jo selvfølgelig også vente, hvis du har tålmodighet... Det skjer stadig forbedringer på bærbar-fronten. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Ville tro det skulle fungere... =) Selvom du ikke får skrudd grafikken i været osv. Denne maskina med 800x600 f.eks. og skygger av tror jeg skulle fungert tør ikke love deg noe, men hl2 er ikke kresent EDIT : Jeg ville bare legge til at jeg hadde vel gjort som karen over, dvs. kanskje ventet litt og kjøpt en pc med bedre skjermkort =) Endret 31. januar 2005 av snoemann Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Dette vill fungert ja, som andre også påpeker. Men ikke regn med den råeste grafikken eller høyeste fps. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Har akkurat samme pc. Kjører hl2 på medium settings 1024x768 uten hakking. Har vel ett gjennomsnitt på rundt 60fps, noe jeg synes er mer enn nok. Har aldri sett det under 30fps.... Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 HL2 er mer kresen på cpu enn skjermkort, så skal funke funt bare du ikke har alt på max, og sett ned oppløsningen sidne det er det som dreper skjermkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå