Gå til innhold

Vurderer kjøp av 5.1 system til 3000

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg vurderer kjøp av ett 5.1 system til 3000 som overskriften sier. Jeg har så langt sett på disse Logitech Z-5500. Er dette noe å satse på?

Skal primært bruke dem til filmer og musikk. Lydkildene er fra audiogy platinumkortet mitt (spdif eller optisk, blir det samme), og fra sigma xcardet mitt som vil sende AC3 lyd via coax utgangen. Avstanden er vel 10m tenker jeg når jeg drar kablene langs veggene.

Kan dette systemet dekode ac3? Har folk her bedre forslag til hvordan jeg kan få skikkelig lyd?

Takker for alle svar på forhånd

Christian

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

når du er oppe i den prisen, så burde du kanskje vurdere å legge inn noenkroner til, å kjøpe deg en dedikert surround amp, en del denoner går til mellom 1000 og 2000 kr om dagen, og de 5 kanals kitene på qxl er ikke dålige til prisen, jeg ble overrasket av hvordan kombinasjonen fungerer til spillbruk hos en kammerat av meg. er du heldig vil du kunne snekre sammen en pakke brukt til ca 3000 med sub. det vil gruseknuse alle pc høytalere til prisen.

jeg tror ikke et pc høyttaler system vil kunne ta ac3 heller, det er ikke sælig imponerende hardware som sitter i de boksene. jeg har spretta opp et par oppigjennom.

-marius

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...