promo` Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Heisann! Jeg har funnet ut at å dra på LAN med ett middels stort kabinett er litt slitsomt. Spesielt når man må reise en bit for å komme på nærmeste LAN. Så jeg tenkte at jeg skulle kjøpe meg en shuttle. Har hørt endel om at det blir utrolig varmt inni en shuttle, og at den rebooter ofte pga. dette. Mulig at dette er falske rykter, men tenkte jeg bare skulle spørre. Jeg har CPU, HDD og minne fra før. Trenger Shuttle og skjermkort. Har vell rundt 6-7K og bruke på dette. Noen som har noen bra tips? Mvh promo Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Ja faktisk, skal du ha shuttle så må du tenke på at det er komplisert å få til Ordentlig ytelse på den i spill, desto mer pga begrenset psu og varmeukvikling. Værre blir det selvsagt til å få alt til å fungere bra hvis man har litt stasj inni. Hvorfor ikke et veldig lett miditower da? Da har du greit med plass og ikke så store begrensninger når det gjelder hva du kan ha inni. Lenke til kommentar
promo` Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Hmm.. Har du noen bra tips til ett lite veldig lett midi tower da? Vil helst ha en shuttle menne, er villig til å se på andre ting også. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hmm..Har du noen bra tips til ett lite veldig lett midi tower da? Vil helst ha en shuttle menne, er villig til å se på andre ting også. http://pcworld.no/index.cfm?fuseaction=art...020A5D8BBA9658E Lenke til kommentar
promo` Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Hmm..Har du noen bra tips til ett lite veldig lett midi tower da? Vil helst ha en shuttle menne, er villig til å se på andre ting også. http://pcworld.no/index.cfm?fuseaction=art...020A5D8BBA9658E Den falt ikke helt i smak for å si det sånn. Ville heller hatt Shuttle enn det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå