Edstro Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hei eg har laget en liten: Send en hilsen side i html. Se filen under. Eg vil at når folk trykker på knappen send så blir innformasjonen som står i ruten automatisk sendt til min mail. Vordan skal eg gjøre det? sendmelding.htm Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Du må bruke et serversidescriptingsspråk for det, her er en grei guide for hvordan du kan gjøre det i php: http://www.itpro.no/art/2535.html Lenke til kommentar
LoS Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Å herregud, det må helt klart være den latterligste "guiden" jeg har lest noen sinne. PHP-koden er like utdatert som HTML-koden som er brukt. Jøssenavn. Helt klart en guide jeg ikke vil annbefale. Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Va er en php sørver? Va programm trenger eg for og sette en php sørver opp? Komm med så mye innformasjon dere klarer. Endret 31. januar 2005 av eddielie30 Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Å herregud, det må helt klart være den latterligste "guiden" jeg har lest noen sinne.PHP-koden er like utdatert som HTML-koden som er brukt. Jøssenavn. Helt klart en guide jeg ikke vil annbefale. Er egentlig fullt klar over det men den får jo frem hvordan det fungerer Lenke til kommentar
LoS Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Problemet er at den guiden ikke alltid fungerer heller. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Problemet er at den guiden ikke alltid fungerer heller. Det er jo en ting da, jeg har brukt den php-koden der ganske lenge. Greit nok at det ikke er "trygt" men hvem har av interesse å gjøre noe "hacing" lignende mot min lille private hjemmeside. Men siden du insisterer slik skal jeg legge ut en link til en nyere guide fra programmer.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå